برگزاری رالی تور گردشگری در اراک

رالی تور گردشگری خانوادگی از سوی حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان مرکزی در شهر اراک برگزار شد.

برگزاری رالی تور گردشگری در اراک

در این رویداد که روز سه شنبه هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ از محل استانداری استان مرکزی آغاز شد و در قلعه تاریخی وکیل به پایان رسید، ۱۱۰ نفر از اعضای خانواده‌ها با ۳۰ دستگاه خودرو شرکت داشتند.

توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، ترویج سفرهای مسئولانه و کم خطر، معرفی جاذبه‌ها و مسیرهای گردشگری کشور از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رالی تور خانوادگی که با استقبال شهروندان اراکی مواجه شد، بود.

از آنجایی که این نوع رالی‌ها به عنوان یک رویداد گردشگری شناخته می‌شوند، ملاک انتخاب برترین ها، کسب کمترین امتیاز منفی، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت‌کنندگان در موقعیت‌های مختلف و میزان مهارت در نقشه خوانی و مسیریابی است.

علاقه مندان برای آگاهی از برنامه ها، رالی ها، تورها، رویدادها و دوره‌های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحات کانون در شبکه‌های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۷۱۸۰۸۲-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها