کد خبر: ۵۰۰۱۱۲
۲۴ آذر ۱۴۰۴ ۲۰:۵۳

بزرگ ترین پروژه تبلیغات محیطی کشور به همت معرفان در نمایشگاه تهران کلید خورد

بزرگ ترین پروژه متمرکز توسعه زیرساخت های تبلیغات محیطی و محاطی کشور، صبح روز دوشنبه ۲۴ آذرماه، هم زمان با برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندینگ، خدمات بازاریابی و زنجیره صادرات، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به صورت رسمی افتتاح شد؛ پروژه ای که به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات زیرساختی در حوزه تبلیغات نمایشگاهی کشور شناخته می شود.
بزرگ ترین پروژه تبلیغات محیطی کشور به همت معرفان در نمایشگاه تهران کلید خورد

بزرگ ترین پروژه متمرکز توسعه زیرساخت های تبلیغات محیطی و محاطی کشور، صبح روز دوشنبه ۲۴ آذرماه، هم زمان با برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندینگ، خدمات بازاریابی و زنجیره صادرات، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به صورت رسمی افتتاح شد؛ پروژه ای که به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات زیرساختی در حوزه تبلیغات نمایشگاهی کشور شناخته می شود.

بزرگ ترین پروژه تبلیغات محیطی کشور به همت معرفان در نمایشگاه تهران کلید خورد

حضور مدیران ارشد فرهنگی، نمایشگاهی و فعالان صنعت تبلیغات


آیین افتتاح این پروژه با حضور نوروزپور معاون رسانه و تبلیغات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیک زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، زارعان، ایزدی و معتمد وزیری اعضای هیات مدیره شرکت نمایشگاه ها و همچنین رعایایی و احمدی مدیران شرکت معرفان رسانه به عنوان سرمایه گذار و مجری پروژه برگزار شد.
در این مراسم همچنین رضایی، ابراهیم زاده، اعتدالی و بلیله از اعضای هیات رییسه انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه های داخلی و خارجی و انجمن غرفه سازان، به همراه جمعی از مدیران، کارشناسان و فعالان صنعت نمایشگاهی و تبلیغات کشور حضور داشتند.

 

بزرگ ترین پروژه تبلیغات محیطی کشور به همت معرفان در نمایشگاه تهران کلید خورد

بزرگ ترین پروژه تبلیغات محیطی کشور به همت معرفان در نمایشگاه تهران کلید خورد


معرفان رسانه، سرمایه گذار و مجری بزرگ ترین پروژه تبلیغاتی متمرکز


این پروژه زیرساختی که با مشارکت و سرمایه گذاری شرکت معرفان رسانه به مرحله اجرا رسیده است، به عنوان بزرگ ترین پروژه تبلیغاتی متمرکز کشور شناخته می شود و نقش موثری در نوسازی و ارتقای ساختار تبلیغات محیطی در فضای نمایشگاهی ایفا می کند.

راه اندازی گسترده نمایشگرهای دیجیتال و سازه های تبلیغاتی بزرگ مقیاس

در قالب این طرح، بیش از ۵۰۰ مترمربع نمایشگر دیجیتال شهری، ۷۰۰ مترمربع سازه های تبلیغاتی بزرگ مقیاس و مجموعه ای متنوع از استرابوردهای تبلیغاتی در مسیرها و فضاهای پرتردد نمایشگاه طراحی، نصب و راه اندازی شده است؛ زیرساختی که امکان نمایش هدفمند و حرفه ای پیام های تبلیغاتی را برای برندها فراهم می سازد.

بزرگ ترین پروژه تبلیغات محیطی کشور به همت معرفان در نمایشگاه تهران کلید خورد

افزایش چهار برابری ظرفیت فضای تبلیغات محیطی در نمایشگاه تهران

با بهره برداری از این پروژه، فضای تبلیغات بیلبوردی در دسترس تولیدکنندگان، مشارکت کنندگان و شرکت های حاضر در نمایشگاه ها از حدود ۵۰۰ مترمربع به بیش از ۲ هزار مترمربع افزایش یافته است؛ رشدی قابل توجه که پاسخگوی نیازهای تبلیغاتی رو به افزایش صنعت نمایشگاهی کشور محسوب می شود.

اثربخشی معادل بیش از ۵ هزار مترمربع فضای تبلیغاتی ثابت

این افزایش ظرفیت، با احتساب ضریب تکرار نمایش محتوا در نمایشگرهای دیجیتال، اثربخشی تبلیغاتی معادل بیش از ۵ هزار مترمربع فضای تبلیغاتی ثابت را ایجاد کرده است؛ ظرفیتی که صرفا از محل اجرای این پروژه در اختیار فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و برندهای نمایشگاهی قرار گرفته است.

گامی نوین در توسعه تبلیغات دیجیتال و ارتقای اطلاع رسانی نمایشگاهی

هدف از اجرای این پروژه، توسعه زیرساخت های نوین تبلیغاتی با تمرکز بر تبلیغات دیجیتال، ارتقای کیفیت اطلاع رسانی نمایشگاهی، افزایش جذابیت بصری محیط نمایشگاه و ایجاد بستری کارآمد برای معرفی توانمندی شرکت ها و برندهای داخلی و خارجی عنوان شده است.

حمایت از برندها و رونق صنعت نمایشگاهی کشور

این پروژه به عنوان گامی موثر در رونق صنعت نمایشگاهی، تقویت اقتصاد نمایشگاه محور و حمایت از فعالیت های اقتصادی کشور ارزیابی می شود و می تواند نقش مهمی در ارتقای جایگاه نمایشگاه های بین المللی تهران در سطح منطقه ای و بین المللی ایفا کند.

اخبار
  • آخرین اخبار
  • پربازدید
  • پربحث
+ بیشتر
قیمت ارزهای دیجتال
قیمت سکه
قیمت ارز