جهاد کشاورزی | نیروی انسانی

نیاز جدی وزارت جهاد کشاورزی، افزایش علم و دانش است

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی: یکی از نیازهای جدی وزارت جهادکشاورزی، افزایش علم و دانش است و ما به یک انرژی مضاعف در بعد علمی، ایمانی و اخلاقی نیازمندیم.

نیاز جدی وزارت جهاد کشاورزی، افزایش علم و دانش است

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، حجت السلام و المسلمین سید حسن ربانی در دوره آموزشی شورای مدیران که در سالن توسعه وزارت جهادکشاورزی برپا بود، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها این روز را به بانوان و مادران شاغل در وزارت جهادکشاورزی تبریک گفت.

 ربانی با اشاره به آیه شریفه قُلْ رَبِّ زِدْنِی عِلْمًا؛ اظهار کرد: یکی از نیازهای جدی وزارت جهادکشاورزی، افزایش علم و دانش است و ما به یک انرژی مضاعف در بعد علمی، ایمانی و اخلاقی نیازمندیم.

حسن-ربانی

سید حسن ربانی در خصوص لزوم توانمندسازی نیروی انسانی گفت: روسای سازمان‌ها و مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه در استانها وظیفه ایجاد تمهیدات لازم برای تحقق شرایط مطلوب در جهت ارتقا و درخشش نیروی انسانی را دارند.

گفتنی است در این دوره آموزشی در دو بخش آموزش اخلاق در مدیریت با رویکرد اسلامی و آموزش مفاهیم اساسی در حکمرانی کشاورزیِ با حضور روسای سازمان‌های‌ جهادکشاورزی و مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه در استانها، معاونان و مشاورین وزیر ارائه شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها