ترفند یحیی برای فتح آسیا با پرسپولیس

یکی از خواسته‌های مهم یحیی گل محمدی برای اینکه تیمش در آسیا نتیجه بگیرد، جذب بازیکنان خارجی با کیفیت است.

ترفند یحیی برای فتح آسیا با پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی تیترکوتاه: همان‌طور که اشاره داشتیم باشگاه پرسپولیس به‌خاطر گرفتن مجوز آسیایی نتوانست در فصلی که گذشت پرداختی‌های به موقعی را به اعضای تیمش داشته باشد اما درنهایت تا پایان فصل ۸۰ درصد قرارداد آنها را پرداخت کرد. درحال‌حاضر باشگاه پرسپولیس برای تسویه‌حساب با اعضای تیمش نیاز به یک بودجه سنگین دارد. از این جهت که غیر از ۲۰ درصد باقی‌مانده طلب سرخپوشان باید ۱۵ درصد از قراردادشان را به‌عنوان پاداش به آنها بابت قهرمانی در لیگ و جام حذفی پرداخت کند. این در شرایطی است که ملی‌پوشان این تیم براساس بندهای قراردادشان با قهرمانی‌های به‌دست آمده تا ۵۰ درصد قراردادشان پاداش خواهند گرفت و با این تفاسیر ۷۰ درصد قرارداد ۱۲ میلیاردی‌شان را از باشگاه طلبکار هستند.

حدود ۱۰، ۱۲ بازیکن پرسپولیس بابت جریمه‌ای که دو فصل پیش بابت حذف از جام حذفی شامل‌شان شد در این فصل از درویش قول گرفته‌اند که درصورت قهرمانی در لیگ این جریمه بخشیده و ۵ درصد کسر شده قراردادشان را دریافت کنند. در چنین شرایطی باشگاه پرسپولیس شاید نزدیک ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان فقط نیاز دارد تا بدهی‌هایش به بازیکنان و مربیان خود را پرداخت کند. این بدان معناست چه رضا درویش و چه هر مدیری که جانشین او شود باید تا قبل از آغاز فصل بعد با اعضای تیمش تسویه‌حساب کند که قطعا کار راحتی نخواهد بود. 

لیست خرید یحیی

سرمربی پرسپولیس اگرچه هنوز تکلیف خودش را برای ماندن در این باشگاه مشخص نکرده اما احتمال ماندنش خیلی بیشتر از رفتنش است. طبیعتا او با تمدید قرارداد با رقم مالی خوب درنهایت رضایت می‌دهد که در پرسپولیس بماند. اما یکی از خواسته‌های مهم این مربی برای اینکه تیمش در آسیا نتیجه بگیرد، جذب بازیکنان خارجی با کیفیت است. او برای خط حمله دو جانشین برای شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا مدنظر دارد. یک هافبک و یک مدافع کناری چپ هم درنظر دارد. درحقیقت یحیی به‌دنبال این است که تیمش را با جذب بازیکنان خارجی تقویت کند که این مساله هم مطمئنا شرایط مالی خاصی را پیش‌روی مدیریت باشگاه پرسپولیس خواهد گذشت. 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها