سهرابیان: به جز دریاچه آزادی جایی برای تمرین نداریم/کسب سهمیه المپیک مستلزم امکانات است

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: به جز آزادی جای دیگری نداریم که عمق این دریاچه هم به حد استاندارد نرسیده است.

سهرابیان: به جز دریاچه آزادی جایی برای تمرین نداریم/کسب سهمیه المپیک مستلزم امکانات است

علیرضا سهرابیان، درباره عملکرد قایقرانی ایران در پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: بچه ها تمام تلاش خود را کردند و باعث افتخار من بودند. ملی پوشان با قدرت ظاهر شدند و از آنها و کادرفنی تشکر می کنم. به هر حال گاهی اوقات حواشی به وجود می آید که باید آنها را مدیریت کرد تا دچار مشکل نشویم.

وی ادامه داد: قایقرانی رشته ای است که برای ما نیست و از خارج وارد ایران شده و به همین خاطر امکانات مخصوص به خود را دارد. ما هنوز بخشی از این امکانات را نداریم که برای مثال می توان به پیست 2 کیلومتر رویینگ اشاره کرد. به جز دریاچه آزادی هم جای دیگری نداریم که عمق دریاچه به حد استاندارد نرسیده و با این امکانات چطور باید آماده کسب سهمیه المپیک شویم؟ این را هم در نظر بگیرید تنها 6 ماه برای رسیدن به این مهم زمان داریم.

رییس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: برای رویینگ قایق نو داریم که به سختی توانستیم از گمرگ به کشور وارد کنیم. از مسئولان جدید گمرگ تشکر می کنم که به کمک ما آمدند و توانستیم به سختی این قایق ها را وارد ایران کنیم و امیدوارم ارتباط خوب بین ما و گمرگ کماکان باقی بماند.

سهرابیان درباره تعداد قایق های ترخیص شده از گمرگ گفت: حدود 34 قایق بود که 3 سال پیش وارد ایران کردیم. البته 4 - 5 سال پیش خریداری شده بود اما بدهی اش باقی مانده بود که فدراسیون آن را پرداخت کرد. خوشبختانه ما دیگر مشکلی با گمرگ برای ترخیص قایق ها نداریم.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره اینکه شنیده می شود وضعیت درایچه آزادی رو به بهبود است، تصریح کرد: هنوز عمق دریاچه آزادی به حد استاندارد نرسیده اما باز خوشحالم که وزیر ورزش و جوانان و وزیر نیرو دست به دست هم دادند و کمی اوضاع را بهتر کردند. انتظار می رود که یک متر و نیم باقی مانده به جای خود برگردد چون این موضوع باعث می شود که عمق آب استاندارد دریاچه پر شود.

انتهای پیام/

منبع: برنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها