اسبقیان: هاشمی با دردهای ورزشکاران آشناست/امیدوارم در پاراآسیایی باعث غرور مردم شویم

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین از حضور روحیه بخش وزیر ورزش و جوانان در اردوهای تیم های اعزامی به هانگژو قدردانی کرد.

اسبقیان: هاشمی با دردهای ورزشکاران آشناست/امیدوارم در پاراآسیایی باعث غرور مردم شویم
سید محمد شروین اسبقیان، در خصوص بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوهای تیم های ملی اظهار داشت: وزیر محترم ورزش و جوانان از اردوهای بسکتبال با ویلچر دختران و وزنه برداری مردان و دختران بازدید کرد و گزارش عملکرد کادرفنی و همچنین ما را شنید. البته درد و دل بچه ها هم شنیده شد تا انشاالله شرایط بهتر از قبل شود.

وی افزود: کیومرث هاشمی از جنس ورزش است و به قول ما ورزشی ها درد آشناست. اصولا تفکرات و برنامه های او درست است و اینها فاکتورهای مهمی هستند تا بتوانیم به آینده ورزش امیدوار باشیم.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین ادامه داد: کفپوش این سالن چندین سال است که استاندارد نیست و وزیر دستور داد که من در سریعترین زمان ممکن مکاتبه کنم تا کفپوش تغییر کند. بچه های ما از پیگیری های وزیر و قول های مساعد او روحیه گرفتند و خوشحالم که تیم های ما با روحیه خوب به هانگژو می روند.

اسبقیان درباره شرایط تیم های اعزامی ایران به هانگژو گفت: امیدوارم بتوانیم در روزهای آتی بچه ها را در  فرم ایده آل نکه داریم تا با قدرت در بازی های اسیایی هانگژوحضور پیدا کنیم. فکر می کنم که انشاالله بچه های خوب پاراآسیایی باعث غرور مردم شوند و بهترین عملکرد را داشته باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: برنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها