پس از قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛

گروه مرگ چمپیونزلیگ در انتظار طارمی

مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا امروز در موناکو برگزار شد.

گروه مرگ چمپیونزلیگ در انتظار طارمی

به گزارش تیترکوتاه، مراسم قرعه‌کشی فصل 24-2023 لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 19:30 امشب (پنجشنبه 9 شهریور) در سالن گریمالدی موناکو آغاز شد.

با انجام مراسم قرعه‌کشی، 32 تیم راه یافته به لیگ قهرمانان امسال به شرح زیر در گروه‌های هشت‌گانه قرار گرفتند:

گروه  A: بایرن مونیخ، منچستریونایتد، کپنهاگن و گالاتاسرای

گروه  B: سویا، آرسنال، آیندهوون و لانس

گروه  C: ناپولی، رئال مادرید، براگا و یونیون برلین

گروه  D: بنفیکا، اینتر، سالزبورگ و رئال سوسیه‌داد

گروه  E: فاینورد، اتلتیکومادرید، لاتزیو و سلتیک

گروه  F: پاری‌سن‌ژرمن، بوروسیا دورتموند، میلان و نیوکاسل

گروه  G: منچسترسیتی، لایپزیگ، ستاره سرخ و یانگ بویز

گروه  H: بارسلونا، پورتو، شاختار دونتسک و رویال آنتورپ

فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا از روز سه‌شنبه 28 شهریور آغاز می‌شود؛ ضمن اینکه بازی فینال نیز روز شنبه 12 خرداد 1403 به میزبانی ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد.

نکته جالب درباره این قرعه کشی قرارگرفتن تیم میلان در گروه مرگ این رقابت هاست. گروهی که هر یک از چهار نیم حاظر شانس نسبتا یکسانی برای صعود به مرحله حذفی دارند.

اما برخلاف میلان، تیم پورتو که مهدی طارمی را در اختیار دارد در قرعه راحت تری نسبت به میلان قرار گرفته است و شانس زیادی برای صعود در کنار بارسلونا برای خود می بیند.

این روزها بحث انتقال مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان به باشگاه میلان بسیار داغ شده است. براساس اعلام منابع رسمی، توافقات نهایی بین دو باشگاه صورت گرفته و باشگاه پورتو نیز با مبلغ پیشنهادی میلان برای خرید طارمی موافقت کرده و چیزی تا اعلام رسمی برای این انتقال نمانده است.

اما مورد عجیبی که شاید تنها مانع اصلی این انتقال باشد، دستمزد پیشنهادی میلان برای طارمی است. براساس شنیده ها مدیران باشگاه میلان رقم پیشنهادی خود برای دستمزد مهدی طارمی را به یکباره کاهش دادند و به نظر می رسد این اتفاق خیلی به مزاج مهاجم ملی پوش پورتو خوش نیامده است و شاید تصمیم او برای رفتن به ایتالیا را 180 درجه تغییر دهد.

نکته دیگری که شاید در انتقال طارمی به میلان نقش مستقیم و تعیین کننده ای داشته باشد، قرار گرفتن میلان در گروه مرگ این تورنمت است. مهدی طارمی درصورت ماندن در پورتو شانس بسار بالاتری نسبت به میلان برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا دارد، جایی که هر بازیکن فوتبالی آرزوی رسیدن به آن را دارد و در حال حاظر این شانس برای مهدی طارمی درصورت ماندن در پورتو مهیاست.

با همه این اتفاقات باید منتظر باشیم و ببینیم طارمی با دستمزد پیشنهادی میلان کنار خواهد آمد یا قید ایتالیا را می زند و در پرتغال ماندگار می شود. 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها