شرط ورود بانوان به استادیوم از زبان تاج

رییس فدراسیون فوتبال گفت: در حال بررسی راهکارها برای ورود بانوان به ورزشگاه ها هستیم.

شرط ورود بانوان به استادیوم از زبان تاج

به گزارش تیترکوتاه، مهدی تاج که در جریان نشست کارگروه جلسه تدوین و شفاف‌سازی دستورالعمل ناظر بر سقف بودجه و قوانین نقل و انتقالاتی حاضر شد، با اشاره به وضعیت اقتصادی فوتبال ایران اظهار داشت: این بهترین کاری است که می‌توان انجام داد و فدراسیون هم به این نتیجه رسیده است. با این اتفاق، مشکلات باشگاه‌های زیان ده را می‌توانیم حل کنیم.

وی در ادامه در خصوص بحث حضور زنان در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال تاکید کرد: عده‌ای قصد دارند زن‌ستیزی را به فدراسیون ربط دهند اما این موضوع صحت ندارد. همه در تلاش هستیم از حضور این بخش از جامعه نیز استفاده کنیم. بعضی از ورزشگاه‌های ما از لحاظ ساختاری قابلیت ورود بانوان را ندارند چرا که ورودی مجزا و سرویس بهداشتی جدا باید وجود داشته باشد.

رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد:‌ شورای امنیت ملی کشور مصوبه‌ای دارد که دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط مثل وزارت ورزش جوانان، فدراسیون فوتبال و.... پیش نویس جامعی برای ورود کلیه بانوان به ورزشگاه‌ها انجام دهند. باید جلساتی در این زمینه گذاشته شود. در ورزشگاه‌هایی مثل نقش جهان، سیرجان، اهواز می‌توانند میزبان بانوان باشند. ورزشگاه آزادی در حال مرمت است که البته مشکلاتی هم دارد.

 

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها