کار مسی و الهلال یکسره شد/ ابرستاره آرژانتینی به لیگ عربستان می آید؟

کار مسی و الهلال یکسره شد/ ابرستاره آرژانتینی به لیگ عربستان می آید؟

منابع آگاه اعلام کردند که مسی با الهلال تمام کرده و این بازیکن به‌زودی به لیگ عربستان می‌آید.

به گزارش تیتر کوتاه، لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی این روزها به دنبال پیدا کردن تیم جدید برای خود است. مدیران باشگاه پاری سن ژرمن بعد از سفر بدون اجاره این اسطوره به عربستان او را برای مدت دو هفته محروم کردند و جریمه سنگینی برای این بازیکن درنظر گرفتند.

جدایی مسی از پاریس در تابستان پیش رو قطعی شده و حتی هواداران پاریس به شدت  از این اقدام مسی عصبانی شدند و خواهان اخراج این اسطوره فوتبال از باشگاه پاریسی شدند.

الهلال از دو ماه پیش یکی از مشتریان اصلی مسی در کنار بارسلونا بود. رسانه های اسپانیایی از نزدیک شدن مسی به بارسلونا بعد از شکرآب شدن رابطه مسی با باشگاه پاری سن ژرمن خبر دادند.

اما عربستانی ها هم معتقدند مسی به الهلال نزدیک است. امروز جاسم الحربی خبرنگار عربستانی در شبکه «الریاضیه» عربستان در آنتن زنده از بمب خبری پرده برداشت و گفت: طبق منابع من که صحتش بسیار زیاد است مسی با الهلال تمام کرده و این بازیکن بزودی به لیگ عربستان می آید. حضور بازیکنان بزرگ و سرشناس در کشور ما باعث می شود تا خدمت بزرگی در زمینه‌های مختلف کند.

وی افزود: حضور کریستیانو رونالدو در عربستان باعث شده توجه ها به کشور ما بیشتر شود. امیدوارم حضور مسی و رونالدو در لیگ عربستان تاثیر زیادی به پیشرفت کشور در زمینه بین المللی  داشته باشد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار