حجت کریمی: سر استقلال را بریدند!

حجت کریمی: سر استقلال را بریدند!

حجت کریمی به حواشی اخیر واکنش نشان داده است.

به گزارش تیترکوتاه، سازمان لیگ شب گذشته اعلام کرد انتقال بازی پرسپولیس و پیکان به ورزشگاه آزادی با موافقت مدیران استقلال صورت گرفته است. این در حالی است که استقلال مدعی شد این موضوع کذب محض است و سازمان لیگ به دنبال فرار رو به جلو است.

کریمی صبح امروز در گفتگویی تلویزیونی به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: به هیچ عنوان این صورت جلسه نبوده است. دوستان سازمان لیگ فرار رو به جلو کردند. شب قبلش اعلام کرده بودند که بازی کجا برگزار می‌شود.

در این مدت سر استقلال را یک جوری با ناداوری و با مشکلاتی که ایجاد کردند، بریدند. قنبرزاده شب قبل تماس گرفت و گفت فردا صبح جلسه مهمی داریم. ساعت ۱۱ به شورای تامین رفتم. آنجا گفتند می‌خواهیم مسابقه پرسپولیس - پیکان در آزادی باشد. من مخالفت کردم. گفتم همانطور که بازی ما در ورزشگاه دستگردی بدون تماشاگر بوده این هم باید همینطور باشد.

شورای تامین گفت بازی خارج از تهران بدون تماشاگر باشد. حتی گفتند در اراک برگزار بشود ولی قنبرزاده مخالفت کرد و گفت زمان نیست. گفتیم یک روز دیرتر و یکشنبه برگزار بشود. تاکید ما بر این بود. چون برای ما هم بدون تماشاگر برگزار شد!

شورای تامین تصویب کرده بود بازی‌های دستگردی بدون تماشاگر باشد به خاطر شرایطی که آن محیط دارد. قنبرزاده اول قضیه را به شورای تامین انداخت. آنجا یک عذرخواهی کرد و گفت اشتباه کردم گفتم شورای تامین. گفتند مسئول برگزاری شما هستید و چرا باید نتیجه را شورای تامین اعلام کند.

چطور در دربی یک ساعت می‌خواستیم ساعت بازی را جابجا کنیم سهیل مهدی هزار بهانه آورد. چطور الان شما نمی‌توانید این کار را انجام بدهید. این بهانه‌هایی بود که قنبرزاده آورد. بعد گفتند پیکان به سازمان لیگ نامه زده که هرکجا سازمان لیگ بگوید ما بازی می‌کنیم. شورای تامین گفت بروند اراک. قنبرزاده گفت زمان نیست. من گفتم یک روز بازی عقب بیفتد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها