برگزاری مجمع عمومی استقلال با حضور سهامداران/ آقامحمدی جایگزین خانی شد

جلسه مجمع استقلال برگزار و یک عضو جدید به هیات مدیره این تیم اضافه شد.

برگزاری مجمع عمومی استقلال با حضور سهامداران/ آقامحمدی جایگزین خانی شد

رسانه رسمی استقلال نوشت: «مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران، با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان، نماینده سازمان خصوصی سازی، نماینده فرابورس، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه در حضور جمعی از سهامداران برگزار شد.

نماینده سازمان خصوصی سازی، در ابتدای مجمع، پس از رای گیری و تعیین منشی و ناظران جلسه، تغییرات هیات مدیره استقلال را به اطلاع عموم رساند. مطابق این تغییرات، دکتر علی آقامحمدی به عنوان عضو جدید هیات مدیره جایگزین علیرضا خانی شد. همچنین مقرر شد، نفر پنجم هیات مدیره در جلسه بعدی مجمع معرفی شود.

در این جلسه، نماینده خصوصی سازی ضمن قدردانی از عملکرد مدیرعامل و هیات مدیره فعلی باشگاه استقلال، گفت: از شخص مدیرعامل و هیات مدیره مستقر به خاطر نظم دهی امور باشگاه و همچنین درآمدزایی بسیار خوبی که انجام شده تشکر می‌کنم. انتقادها همیشه در نشست‌های نظارت و حسابرسی، مطرح می‌شود اما امروز جا دارد بگویم هیات مدیره فعلی نمره قبولی می‌گیرد. این هیات مدیره و مدیرعامل عملکرد خوبی در باشگاه استقلال داشته‌اند. 

در ادمه سهامداران خواسته‌های خود را در حضور اعضای هیات مدیره مطرح کردند و از آن‌ها خواستند حق پخش تلویزیونی را به صورت ویژه پیگیری کنند. همچنین دکتر فرشید سمیعی و دکتر مهدی حیدرزاده به پرسش‌های سهامداران پاسخ دادند و دکتر علی خطیر از حضور آن‌ها در جلسه مجمع تشکر کرد. دکتر مهدی افضلی رییس هیات مدیره هم ضمن آرزوی موفقیت برای علیرضا خانی عضو پیشین هیات مدیره، به دکتر علی آقامحمدی عضو جدید بابت ورود به هیات مدیره استقلال، خیرمقدم گفت.

مونا سلامی نماینده فرابورس ایران که در این نشست حضور داشت پس از صحبت‌های پایانی نماینده سازمان خصوصی سازی، ختم جلسه را اعلام کرد.

این جلسه برای اولین بار به صورت زنده و برخط، از طریق درگاه یکپارچه مجامع الکترونیک سازمان بورس، برای سهامداران و مخاطبان پخش شد.

انتهای پیام/

منبع: برنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها