نمایشگاه | صنعت نمایشگاهی

نمایشگاه جهیزیه زنجان ۱۱ ساله شد

یازدهمین نمایشگاه ملزومات جهیزیه عصر روز سه شنبه دوم آبان ماه در سایت دائمی نمایشگاه های بین المللی استان زنجان آغاز به کار کرد.

نمایشگاه جهیزیه زنجان ۱۱ ساله شد

نمایشگاه جهیزیه زنجان یکی از بزرگترین و مهمترین نمایشگاه‌های استان زنجان است که هر ساله در سایت نمایشگاهی این استان به منظور نمایش و عرضه محصولات و خدمات مرتبط با جهیزیه عروس و داماد برگزار می‌شود و شامل محصولاتی از قبیل لوازم خانگی، مبلمان، تزئینات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی و ... است. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند و با استقبال بسیاری از مردم و علاقه‌مندان به جهیزیه همراه است.

در همین زمینه یازدهمین نمایشگاه ملزومات جهیزیه عصر روز سه شنبه دوم آبان ماه در سایت دائمی نمایشگاه های بین المللی استان زنجان آغاز به کار کرد.

 این نمایشگاه از دوم لغایت ۶ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای عمومی بازدیدکنندگان خواهد بود.

تعداد شرکت های مشارکت کننده در این نمایشگاه ۴۵ واحد تولیدی و بازرگانی از استانهای اردبیل، تهران، گیلان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان، همدان، اصفهان و قزوین هستند.

محصولات  عرضه شده در نمایشگاه شامل فرش ماشینی و فرش دستباف، تابلو فرش، لوستر ،چراغ های تزیینی، لوازم خانگی، کالای خواب، سرویس خواب، ناهار خوری و میز ال سی دی  است.

 ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و ایجاد نمایندگی در استان توسط واحدهای تولیدی، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و آشنایی با سلایق و درخواست های مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها