کمپین سلام نمایشگاه / ۲

مدیریت همه بازارها برای همه مخاطبان

مدیریت همه بازارها برای همه مخاطبان

موبدی کارشناش و فعال حوزه رویدادهای نمایشگاهی از نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران با کمپین سلام نمایشگاه همراه شد.

چند روز مانده به روز جهانی نمایشگاه ها فعالان این عرصه از سراسر کشور، کلیپ های مختلفی را از خود با هدف تبریک این روز برای تیتر کوتاه ارسال کردند.

صدا و تصویر حسنعلی موبدی را تقریبا همه فعالان صنعت نمایشگاهی در سراسر کشور با کلیپ هایی که برای رویدادها تهیه کرده، می شناسند. در حوزه تولید محتوای تخصصی برای رویدادها  آن هم بدون توقع مالی تقریبا هیچکس اقدام خاصی انجام نداده مگر شخصی که در این کلیپ با کمپین #سلام_نمایشگاه همراه شده است.

در این پیام تصویری شعار روز جهانی نمایشگاه ها و ظرفیت های بلقوه برای توسعه تجارت مورد بررسی قرار گرفته است.

همه فعالان نمایشگاهی اعم از سایت داران، برگزارکنندگان، غرفه سازان، فعالان حوزه رسانه، فعالان حوزه تبلیغات و کسانی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با حوزه رویدادهای نمایشگاهی مرتبط هستند می توانند با تهیه و ارسال یک کلیپ ۳۰ ثانیه ای از خودشان ضمن طرح یک چالش کوتاه، این روز را به فعالان حوزه رویدادها در سراسر دنیا تبریک بگویند.

و البته چند نکته برای دریافت چند نتیجه بهتر: 

۱- ضبط کلیپ ترجیحا در محیطی رسمی مثل شرکت یا محل برگزاری یک نمایشگاه بوده و بیشتر از ۳۰ ثانیه طول نکشد.

۲-تصویربرداری حتما به صورت افقی و با کیفیت مطلوب (حداقل ۴۸۰ در ۸۰۰)  بوده و چنانچه از دستگاه های مدیریت صدای محیط (هاش اف) استفاده نمی شود، از ضبط در محیط های خیلی شلوغ پرهیز کنیم. 

۳-این کمپین فقط برای مدیران مجموعه ها نیست. کارمندان شرکت ها نیز می توانند به صورت جمعی در کلیپ ها حضور داشته و صحنه های ابتکاری خلق کنند.

۴-در دست داشتن پوستر روز جهانی نمایشگاه ها به انتقال بهتر پیام برای جامعه جهانی کمک خواهد کرد. سعی کنید این موضوع را هم مورد توجه قرار دهید. 

۵-این کمپین در درجه اول یک جنبه کشوری دارد بنابراین بهتر است پیام ها به زبان فارسی باشد. ما در تدوین نهایی سعی می کنیم از زیرنویس انگلیسی نیز استفاده کنیم.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار