اختصاصی تیتر کوتاه:

دست همراهی فعالان صنعت نمایشگاهی با سیل زدگان سیستان و بلوچستان

با حضور جمعی از مسئولان و فعالان صنعت نمایشگاهی، پویشی برای حمایت از سیل‌ زدگان استان سیستان و بلوچستان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

دست همراهی فعالان صنعت نمایشگاهی با سیل زدگان سیستان و بلوچستان

پویش حمایت از سیل‌ زدگان سیستان و بلوچستان با شعار "خانه‌هایشان بر آب، کودکانشان بر دوش، لبخند‌هایشان بر باد..." امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ ماه از ساعت در محل جایگاه ویژه محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی تهران برگزار شد.

پویش-همدلی-۱
این پویش که به ابتکار شرکت سهامی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی و تشکل‌ های صنفی نمایشگاهی و با همراهی رسانه‌ های این حوزه شکل گرفته بود، شاهد حضور پرشور فعالان صنعت نمایشگاه بود که با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، یاریگر هموطنان سیل‌ زده خود در سیستان و بلوچستان شدند.

پویش-همدلی-۲

احمدرضا علائی طباطبائی، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ های بین‌المللی ایران، در سخنانی ضمن ابراز همدردی با سیل‌ زدگان، هدف از برگزاری این پویش را یاری‌ رساندن به آسیب‌ دیدگان از سیل و بازسازی مناطق سیل‌ زده عنوان کرد.
وی با اشاره به استقبال گسترده فعالان صنعت نمایشگاه از این پویش، اظهار داشت: سیل اخیر موجب شد تا همه ما با تمام توان و از طریق ابزارها و امکانات موجود، به یاری هموطنانمان بشتابیم. فعالان صنعت نمایشگاه به عنوان مخاطبان اصلی ما، در این پویش یاریگر ما بودند و با حضور پرشور خود، این اقدام خداپسندانه را به ثمر رساندند.

پویش-همدلی-4

علائی طباطبائی در ادامه افزود: با هماهنگی‌ های انجام شده با ستاد بحران و استانداری سیستان و بلوچستان، اقلام مورد نیاز سیل‌ زدگان در قالب کمک‌ های غیرنقدی جمع‌ آوری و به این استان ارسال خواهد شد.

پویش-همدلی-5

به گزارش تیتر کوتاه در این مراسم مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت، روسای انجمن های صنفی صنعت نمایشگاهی، علی مطیع جهانی نایب رئیس اتاق تعاون ایران و برخی از مدیران و معاونان شرکت سهامی نمایشگاه ها در خصوص این پویش و اقدامات انجام شده در این حوزه توضیحاتی ارائه کردند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها