رویداد نمایشگاهی | نمایشگاه | صنعت نمایشگاهی | نمایشگاه بین المللی

حضور ویژه ایران در بزرگترین نمایشگاه صنعتی پاکستان

بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت و تجارت با حضور شرکت‌های برجسته خارجی و همچنین پاویون اختصاصی جمهوری اسلامی ایران به مدت ۳ روز در «کراچی» به عنوان قلب اقتصاد پاکستان آغاز بکار می‌کند.

حضور ویژه ایران در بزرگترین نمایشگاه صنعتی پاکستان

پایون جمهوری اسلامی ایران در کنار سه کشور پاکستان، چین و بلاروس در نمایشگاه بین المللی کراچی میزبان تولیدکنندگان، سرمایه گذاری و شرکت هایی داخلی و خارجی خواهد بود که درصدد همکاری و مشارکت با طرف های ایرانی هستند.

این نمایشگاه بزرگترین رویداد بین المللی پاکستان در حوزه صنعت و تجارت محسوب می‌شود و قرار است با حضور شرکت‌های برجسته ایرانی فردا (پنجشنبه) با حضور مقامات دولت ایالت سِند، مسوولان نهادهای بین المللی، دیپلمات های مقیم شهر کراچی از جمله حسن نوریان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران افتتاح شود.

بیستمین نمایشگاه صنعت و تجارت پاکستان اولین رویداد نمایشگاهی در این‌ کشور همسایه با حضور مقتدرانه شرکت‌های ایرانی پس از نمایشگاه بین المللی اخیر صادرات به پاکستان در بندر چابهار است. طی دوسال اخیر ۴ رویداد نمایشگاهی با حضور ایران در شهر کراچی و ۲ نمایشگاه نیز به ترتیب در لاهور و اسلام‌آباد برگزار شده است.

به گفته مرتضی باقری مسوول بازرگانی خارجی شرکت میلادنور به عنوان مجری پاویون ایران در نمایشگاه کراچی، در حاشیه این نمایشگاه نشست‌های تخصصی میان صاحبان صنایع، کارخانجات و سرمایه‌گذاران پاکستانی با شرکت‌های ایرانی حاضر نیز برگزار می‌شود.

بازار ۲۴۰ میلیون نفری پاکستان و مرز قریب به یکهزار کیلومتری مشترک با ایران، از ویژگی های تاثیرگذار در تجارت بین دو کشور همسایه است.

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها