بنزین | سهیمه بنزین | سهیمه سوخت

مصرف بنزین رکورد زد / مردم در مصرف بنزین صرفه جویی کنند

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی از رکورد مصرف بنزین خبر داد و افزود: میزان مصرف بنزین به ۱۵۲ میلیون لیتر رسید که عدد بسیار بالایی است.

مصرف بنزین رکورد زد / مردم در مصرف بنزین صرفه جویی کنند

در ایام نوروز، مصرف بنزین به شدت افزایش می‌یابد. علت اصلی این افزایش ترافیک چند برابر بیشتر از روزهای معمول است که موجب ترافیک شدید در جاده‌ها و شهرها می‌شود. همچنین سفرهای خانوادگی، سفرهای تفریحی و بازدید از مکان‌های گردشگری موجب افزایش استفاده از وسایل نقلیه شخصی و در نتیجه افزایش درخواست بنزین می‌شود.

جعفر سالاری نسب مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با بیان اینکه روند مصرف بنزین بسیار افزایشی است و لازم است مردم مدیریت مصرف داشته باشند، اظهار کرد: تقاضای ما از مردم این است که در مصرف سوخت مدیریت داشته باشند و از تردد های غیر ضروری یا خودروهای تک سر نشین جلوگیری کنند.

وی افزود: هیچ مشکلی برای تامین بنزین نیست، اما نیازمند مدیریت مصرف هستیم، لازم است مردم از کارت سوخت شخصی استفاده کنند اما کارت های جایگاه نیز در دسترس عموم است.

 

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    اولا مردم فرهنگ مردم ایران بسیار پایین است هر خانواده ۳ الی ۴ ماشین داشته و هر کدام از افراد سوار بر یک ماشین میشن ومسلما هوا آلوده و مصرف بنزین بالا می‌رود ثانیا تکنولوژی ماشین های موجود در ایران مربوط به ۳۰ الی ۴۰ سال پیش است که مزیت بر علت افزایش بنزین هست ودر آخر بیش از ۲۰ میلیون افغانی غیرقانونی در کشور ما زندگی می‌کنند که از انواع یارانه بنزین آرد آب برق تحصیلات رایگان خدمات درمانی رایگان و تسخیر تمام مشاغل توسط آنان و علاوه بر آمارجرم وجنایت ، قاچاق مواد مخدر و قاچاق بنزین هم انجام می‌دهند این افغانی ها را از ایران اخراج کنید چون علاوه بر موارد خطر امینتی ، خطر مرزی هم دارند

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها