ستاره ایرانی در پنج بازی اخیر پورتو موفق به گلزنی نشده است

خطر نیمکت‌نشینی در کمین طارمی

مهاجم ایرانی پورتو که صحبت از انتقالش به سری آ بود، در حالی ماندنی شده که روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.

خطر نیمکت‌نشینی در کمین طارمی

به گزارش تیترکوتاه، مهدی طارمی بعد از چند فصل درخشش در لیگ پرتغال آماده بود که در فصل جدید بازی در لیگ معتبرتری را تجربه کند اما در نهایت با مدیران میلان ایتالیا به توافق نرسید تا در پورتو بماند.

طارمی امیدوار است که با ادامه درخشش خود بتواند در تعطیلات زمستانی یا تابستانی پورتو را ترک کند اما فعلا باید مطمئن باشد که همچنان در ترکیب اصلی قرار بگیرد!

ستاره ایرانی در پنج بازی اخیر پورتو نتوانسته برای تیمش گلزنی کند آن هم در شرایطی که دیگر مهاجمان تیم پرتغالی یعنی تونی مارتینز و اوانیلسون آمار بهتری داشته‌اند و اگر روند بد طارمی ادامه داشته باشد، شاید کارش به نیمکت نشینی هم برسد.

پورتو پیش از شروع فصل جدید در دیدار سوپرجام به مصاف بنفیکا رفت و با دو گل شکست خورد و طارمی هم نتوانست ناجی تیمش شود.

با شروع مسابقات لیگ نیز یاران طارمی ابتدا برابر هفته موریرنزه قرار گرفتند و به برتری دو بر یک رسیدند اما طارمی که 90 دقیقه در میدان بود، با ارائه عملکردی نه چندان ضعیف نتوانست گلزنی کند و از سوفااسکور هم نمره 7.1 گرفت.

پورتو در هفته دوم به مصاف فارنسه رفت و بار دیگر با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید و این بار هم پای طارمی به گل باز نشد ضمن اینکه در دقیقه 75 هم از بازی بیرون رفت و از هواسکورد هم نمره ضعیف 6.7 را گرفت.

در هفته سوم لیگ برتر پرتغال شاهد تقابل طارمی با یاران سابقش بودیم و در این بازی هم پورتو با نتیجه تکراری دو بر یک پیروز شد. در این بازی هم طارمی گلی به ثمر نرساند و در دقیقه 87 از بازی بیرون رفت و جالب اینکه بعد از خروج او پورتو که با یک گل از حریف عقب بود توانست در دقایق پایانی دو گل به ثمر برساند و برنده شود. بعد از این بازی هواسکورد به طارمی نمره ضعیف 6.1 را اختصاص داد.

این هفته نیز (هفته چهارم) پورتو به مصاف تیم نه چندان مطرح آروکا رفت و در حالی که باز هم تا دقایق پایانی با یک گل عقب بود، توانست در آخرین دقایق گل تساوی را  توسط اوانیلسون به ثمر برساند و از شکست فرار کند. طارمی در این بازی به طور کامل در میدان حضور داشت و یک گل آفساید هم به ثمر رساند و حتی یک پنالتی هم گرفت اما گالنو آن را خراب کرد. به این ترتیب ستاره ایرانی در پنجمین بازی متوالی هم موفق به گلزنی نشد و برای این بازی هم از هواسکورد نمره ضعیف 6.4 گرفت چرا که حداقل دو موقعیت مناسب گلزنی را خراب کرد.

حالا برخی از هواداران پورتو که می دانند طارمی به دنبال جدایی است، خواستار نیمکت‌نشین شدن او شده‌اند تا بلکه انگیزه‌اش برای گلزنی بالا برود اما بعید است که کونسیسائو در شرایطی که اوتاویو را هم از دست داده و بازیکن شاخص چندانی در اختیار ندارد، همچین ریسکی کند مگر اینکه روند گل نزدن‌های ستاره ایرانی ادامه یابد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها