از دفاع راست خبری نیست، یک لشگر مدافع چپ بیرون مانده‌اند

تیم منتخب بازیکنان آزاد فوتبال ایران

در حالی که لیگ بیست و سوم آغاز شده و تا هفته چهارم نیز پیش رفته است، همچنان بسیاری از بازیکنان شناخته شده فوتبال به عنوان بازیکن آزاد بیرون مانده‌اند و دنبال تیم جدید می‌گردند.

تیم منتخب بازیکنان آزاد فوتبال ایران

به گزارش تیترکوتاه، با پایان مهلت نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری که جای خالی در لیست خود داشته باشند می‌توانند بازیکن آزاد جذب کنند و این در حالی است که بازیکنان آزاد بسیاری در مارکت داخلی وجود دارند.

تعداد نفراتی که سابقه بازی در لیگ برتر را داشته و در حال حاضر بدون تیم هستند به بیش از چهل بازیکن می رسد که این مسئله دست تیم‌های لیگ برتری را برای جذب بازیکن جدید باز می‌گذارد. با توجه به پست بازیکنان آزاد می‌توان حداقل دو و حداکثر سه تیم منتخب از بازیکنان مطرح بیرون مانده تشکیل داد.

تیم منتخب بازیکنان آزاد(سیستم 3-5-2):

علیرضا رضایی

عارف غلامی، عزت پورقاز، سعید آقایی

یونس دلفی، امید حامدی فر، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، محمدرضا حسینی

عیسی آل کثیر، حسن بیت سعید

تیم دوم منتخب بازیکنان آزاد(سیستم 3-5-2):

سعید جلالی‌راد

عبدالله حسینی، شاهین طاهرخانی، مسعود ابراهیم‌زاده

علی دشتی، اکبر ایمانی، صادق بارانی، محمد قادری، میلاد جهانی

علی قربانی، روح‌الله سیف‌الهی

سایر بیرون مانده‌ها

از دیگر بازیکنان شناخته شده که می‌توانند در این دو تیم حاضر باشند می‌توان به آرمان شهدادنژاد، رضا آذری، محمد مهدی مهدی‌خانی، محمد شادکام، معین عباسیان، ماهان رحمانی، مسلم مجدمی، محمد شریفی، مهران درخشان‌مهر، مرتضی آقاخان، محمد بلبلی، میلاد پاک‌پرور، آرمان قاسمی، احمدرضا جلالی، پیمان میری، محمدعلی فرامرزی، وحید نعمتی، محمدامین اسدی، محمد امین درویشی، امید سینگ و محمد قاسمی‌نژاد اشاره کرد.

یک لشگر دفاع چپ آزاد

نکته جالب به آزاد بودن بازیکنان زیاد در پست مدافع چپ مربوط است، در حالی که تقریبا هیچ مدافع راست آزاد تخصصی در بازار داخلی یافت نمی‌شود. سعید آقایی، مسعود ابراهیم‌زاده، آرمان قاسمی، احمدرضا جلالی، مهران درخشان‌مهر و محمدعلی فرامرزی مدافعان چپ آزاد در بازار داخلی به شمار می‌روند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها