لحظه‌شماری برای حضور احتمالی رونالدو، بنزما و نیمار در ایران

قرعه خوب در انتظار پرسپولیس، قرعه سخت برای بقیه

با اعلام رسمی سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس می‌تواند منتظر یک قرعه مناسب باشد.

قرعه خوب در انتظار پرسپولیس، قرعه سخت برای بقیه

به گزارش تیترکوتاه، مطابق سیدبندی اعلام شده تیم های مطرح الاتحاد (عربستان)، پرسپولیس (ایران)، السد (قطر)، پاختاکور (ازبکستان) و الهلال (عربستان) در سید یک قرار گرفتند و این یعنی قرمزهای تهران قطعا با یاران کریم بنزما و نیمار همگروه نخواهند شد اما ممکن است با تیم رونالدو(درصورت صعود النصر) مواجه شوند.

در سید ۲ سپاهان (ایران)، الدحیل (قطر)، اف سی نسف قارشی (ازبکستان)، الفیحا (عربستان) و نساجی مازندران (ایران) حاضر هستند و دو تیم ایرانی ممکن است از سید یک با الهلال یا الاتحاد همگروه شوند و شاهد حضور بنزما و نیمار و دیگر ستاره‌های سرشناس این دو تیم در ایران باشیم.

تیم های سید ۳ را الفیصلی (عربستان)، استقلال(تاجیکستان)، نیروی هوایی (عراق)، بمبئی سیتی(هند) و آخال(ترکمنستان) تشکیل می‌دهند و در  سید ۴ هم العین (امارات)، ( برنده بازی پلی آف النصر عربستان سعودی یا شباب الاهلی (امارات)،(برنده پلی آف تراکتور/ الشارجه امارات)، (برنده العربی (قطر) / اجمک (ازبکستان)،(برنده پلی آف الوکره قطر/بوبهار ازبکستان) حاضر هستند.

به این ترتیب النصر با کریس رونالدو (در صورت صعود) با تراکتور(درصورت صعود) همگروه نخواهد شد اما احتمال همگروهی با دیگر نمایندگان ایران را دارد.

با توجه به سیدبندی می توان منتظر یک قرعه مناسب برای پرسپولیس بود؛ این تیم با مدعیانی مثل الاتحاد، الهلال و السد همگروه نخواهد شد و در سید دوم هم شاید فقط الدحیل حریف خطرناکی باشد و قرمزها در صورت کمی خوش شانسی می توانند منتظر قرعه نسف قارشی یا الفیحا عربستان باشند. در سید سوم تیم‌های چندان قدرتمندی حضور ندارند و تیم‌های احتمالی حاضر در سید چهارم نیز از کیفیت های متفاوت برخوردارند و اگر قرمزها خوش‌شانس باشند ممکن است با تیم‌هایی مانند الوکره قطر یا الشارجه امارات همگروه شده و یک قرعه رویایی نصیب‌شان شود.

سخت‌ترین قرعه ممکن برای پرسپولیس هم همگروهی با الدحیل قطر، الفیصلی عربستان و العین امارات خواهد بود هر چند که قرعه الدحیل، نیروی هوایی عراق و النصر عربستان هم می‌تواند قرعه چالش‌برانگیزی برای تیم گل‌محمدی باشد.

اوضاع برای سپاهان و نساجی تا حدی سخت‌تر است؛ آنها با یک تیم قدرتمند از سید یک همگروه می‌شوند و شاید فقط پاختاکور نسبت به بقیه کیفیت نسبتا پایینتری داشته و حریف بهتری باشد. همانطور که اشاره شد تیم های سید سوم چندان کیفیت بالایی ندارند اما تیم هایی مثل العین، النصر(احتمالی) و العربی(احتمالی) رقبای سرسختی هستند.
تراکتور هم در صورت صعود از پلی آف احتمالا کار سختی خواهد داشت و ضمن همگروهی با یک تیم قدرتمند از سید اول ممکن است با قرعه الدحیل از سید دوم مواجه شود.
 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها