برای رفتن به تراکتور باید بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال باشید!

دهمین سرخابی در لیست خرید تراکتور

تراکتور در فصل نقل و انتقالات تا الان ۹ بازیکن پیشین سرخابی های پایتخت را جذب کرده و ظاهرا دهمین بازیکن نیز در راه است.

دهمین سرخابی در لیست خرید تراکتور

به گزارش تیترکوتاه، تراکتور فعال ترین تیم نقل و انتقالات لیگ بیست و سوم لقب گرفته و با جذب بازیکنان زیاد خود را به یکی از مدعیان جدی قهرمانی تبدیل کرده است.

نکته جالب اما علاقه خاص تبریزی‌ها به جذب بازیکنانی است که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال را داشته و بیش از سایرین شناخته شده هستند.

حسین پورحمیدی، سعید آقایی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، عارف آغاسی، سیامک نعمتی، علی شجاعی، محمد نادری و امیرحسین حسین‌زاده ۹ بازیکنی هستند که با داشتن سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال برای فصل جدید لباس تراکتور را به تن خواهند کرد، البته شجاعی مدتی بعد از لیست خارج شد تا جا برای جذب نادری باز شود.

در واقع بین خریدهای جدید تراکتوری‌ها فقط مهدی حسینی، آلوارو خیمنز و عارف رستمی سابقه بازی در تیم‌های سرخابی‌ پایتخت را ندارند.

حالا خبر رسیده که آرمان رمضانی بعد از فسخ قرارداد با استقلال در راه تبریز است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، دهمین سرخابی نیز به تراکتور ملحق می‌شود.

این مسئله باعث شده هواداران سرخابی و حتی گروه قابل توجهی از هواداران تراکتور با کنایه اعلام کنند که برای مدیران این تیم کیفیت فعلی بازیکنان ملاک نبوده و فقط کافی است بازیکنان سابقه حضور در دو تیم پایتخت را داشته باشند!

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها