مدیران باشگاه و گل‌محمدی از حالا باید نگران فصل آینده باشند؟

دردسر بزرگ پرسپولیس به خاطر خارجی‌ها و کنعانی

پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی دردسر عجیبی دارد که می‌تواند فصل آینده این تیم را دچار بحران کند.

دردسر بزرگ پرسپولیس به خاطر خارجی‌ها و کنعانی

به گزارش تیترکوتاه، مدیران باشگاه پرسپولیس در حالی قصد جذب بازیکن خارجی دارند که می‌دانند در صورت استفاده نکردن از این نفرات در 60 درصد بازی‌ها سهمیه جذب بازیکن خارجی در فصل آینده را از دست خواهند داد.

پرسپولیس قصد جذب دروازه‌بان دوم برای تیم را دارد و البته می‌خواهد گزینه خارجی جذب کند که با توجه به شماره یک بودن علیرضا بیرانوند این بازیکن قطعا قادر به بازی کردن در 60 درصد بازیها نخواهد بود. از طرفی این تیم نیاز به یک مهاجم خارجی دارد که اگر درجه یک نباشد و به مانند پریرا، استوکس یا دیاباته عمل کند، باز هم گل‌محمدی مجبور است او را نیمکت نشین کرده و به این شکل قادر به بازی کردن در 60 درصد بازی‌ها نیست.

وضعیت وحدت هنانوف هم چندان محکم نیست و امکان حضورش در 60 درصد بازی‌ها کم است و این یعنی تا اینجای کار 3 سهمیه بازیکن خارجی برای فصل بعد در خطر است.

شنیده می شود محمد حسین کنعانی زادگان هم چون از یک تیم خارجی به پرسپولیس منتقل شده، سهمیه خارجی تیم محسوب می‌شود که اگر چنین باشد با توجه به حضور گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی احتمال نیمکت نشینی یکی از این سه نفر وجود دارد و اگر قرعه به نام کنعانی زادگان یا گولسیانی بیافتد آنوقت باید بگوییم تعداد سهمیه حذف شده در فصل بعد به عدد 4 می‌رسد که این مورد دردسر تازه‌ای برای پرسپولیس خواهد بود.

 باید دید تصمیم گیری باشگاه پرسپولیس و گل‌محمدی برای جذب مهاجم و دروازه‌بان خارجی چه خواهد بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها