خیمه استقلال روی تیم ملی امید؛ نکو ۴شاگرد عنایتی را می‌خواهد

استقلالی‌ها برای تکمیل لیست خود تا الان چهار بازیکن اصلی تیم ملی امید را هدف قرار داده‌اند.

خیمه استقلال روی تیم ملی امید؛ نکو ۴شاگرد عنایتی را می‌خواهد

به گزارش تیترکوتاه، استقلال از جمله تیم‌هایی است که در نقل و انتقالات حضور فعالی نداشته و تلاش می‌کند نفرات مدنظر جواد نکونام را جذب کند.

نکته جالب تلاش استقلال برای جذب بازیکنان تیم ملی امید است؛ محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان اصلی این تیم از مدتی قبل مدنظر نکونام قرار گرفت و گفته می‌شود آبی‌ها طی توافق با تیم هوادار به جذب او نزدیک شده‌اند.

یاسین سلمانی که بازوبند کاپیتانی تیم ملی امید را به بازو می‌بندد، از جمله نفراتی است که به استقلال لینک شده و اگر موفق به پیدا کردن تیم در امارات یا قطر نشود، حضورش در تیم نکونام جدی خواهد شد.

سامان فلاح یکی دیگر از شاگردان رضا عنایتی در تیم ملی امید است که برای حل مشکل کمبود مدافع در استقلال مدنظر نکونام قرار گرفته و ظاهرا باشگاه پیکان آماده است او را در قبال مبلغی قابل توجه به همراه علیرضا رضایی(گلر دوم استقلال در فصل گذشته) به آبی‌ها واگذار کند.

آریا برزگر مهاجم تیم ملری امید هم که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، مذاکراتی با استقلال انجام داده تا آبی‌پوش شود و گفته می‌شود شخصا موافقت کرده اما باشگاهش(نفت مسجدسلیمان) هنوز با استقلالی‌ها بر سر رقم فروش به توافق نرسیده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها