حمله پرسپولیسی‌ها به ستاره محبوب؛ این بار منتظرت نمی‌مانیم

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس هنوز با باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است.

حمله پرسپولیسی‌ها به ستاره محبوب؛ این بار منتظرت نمی‌مانیم

به گزارش تیترکوتاه، عیسی آل‌کثیر بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در اواسط فصل گذشته به ترکیب پرسپولیس اضافه شد و عملکرد نسبتا خوبی هم ارائه کرد که اوج آن گلزنی به استقلال در دربی بود که باعث شد تبدیل به یکی از نفرات محبوب فصل گذشته شود.

قرارداد این مهاجم گلزن اما در پایان فصل به اتمام رسید و در حال حاضر با توجه به مشکل مربوط به خدمت سربازی میلاد سرلک که باعث شده قرمزها در تمدید قراردادش دچار اما و اگر شوند، آل کثیر تنها بازیکنی است که قراردادش هنوز تمدید نشده است.

گفته می‌شود او از باشگاه رقم بالایی طلب کرده و از آنجا که ملی‌پوش نیست، باشگاه با این رقم مخالفت کرده است و هر چند که مهاجم جنوبی کمی از موضع خود عقب نشینی کرده اما هنوز رقم پیشنهادی باشگاه را نپذیرفته است.

تعلل آل‌کثیر در تمدید قرارداد اما خشم هواداران پرسپولیس را برانگیخته است و به او هشدار داده‌اند قرار نیست مانند دوران مصدومیت منتظر او بمانند و اگر تمایلی به ماندن ندارد، بدون او فصل را شروع خواهند کرد.

البته حضور شهاب زاهدی و مهدی عبدی و برنامه گل‌محمدی برای جذب یک مهاجم خارجی باعث شده قرمزها چندان هم بابت جدایی احتمالی آل کثیر نگرانی نداشته باشند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها