جای محبی با محمدی پر شد، حسین‌زاده گزینه جانشینی قایدی است

استقلال و نکونام درگیر بحران بزرگ خط دفاع

استقلال در نقل و انتقالات فعالیت زیادی نداشته و بزرگترین مشکلش مربوط به دفاع میانی این تیم است، جایی که نقطه قوت پرسپولیس محسوب می‌شود.

استقلال و نکونام درگیر بحران بزرگ خط دفاع

به گزارش تیترکوتاه، استقلالی ها که بالاخره مدیر جدید خود را هم با انتخاب علی خطیر شناختند، امیدوارند هر چه زودتر بازیکنان جدیدی جذب کنند تا نقاط ضعف خود را پوشش دهند.

مدیران قبلی استقلال که در جریان جدایی قطعی محمد محبی بودند، خیلی زود با مهرداد محمدی قرارداد امضا کردند تا جای او را پر کنند. ظاهرا قایدی هم مثل محبی رفتنی است و گزینه باشگاه برای جانشینی او امیرحسین حسین‌زاده است که از استقلال به شارلوای بلژیک رفت اما ممکن است دوباره به این تیم برگردد.

اوضاع آبی‌ها اما در خط دفاعی کاملا نگران‌کننده است؛ آنها تا الان عارف غلامی و سیلوای برزیلی را از دست داده‎اند و حسین مرادمند هم به خاطر مشکلاتی که با باشگاه داشته فعلا در تمرینات شرکت نمی‌کند و قراردادی با استقلال ندارد.

آنها البته آرمین سهرابیان را به تازگی جذب کرده‌اند و روزبه چشمی هم توانایی بازی در این پست را دارد اما مشخصا برای حضور قدرتمند در لیگ برتر حداقل به دو مدافع میانی دیگر نیاز دارند و باید دید خطیر و نکونام چه فکری برای حل این مشکل خواهند کرد.

جالب اینکه پرسپولیس در این پست با وجود داشتن پورعلی‌گنجی، گولسیانی، فرجی و نعمتی سراغ کنعانی‌زادگان رفت و او را هم جذب کرد تا نقطه ضعف فعلی استقلال نقطه قوت پرسپولیس باشد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها