چرا صدا و سیما از ادامه پخش فوتبال ۱۲۰ خبر داده است؟

تکرار قصه فردوسی‌پور، ۹۰ و فوتبال برتر با یک تغییر

مسئولان صداوسیما تصمیم دارند برنامه فوتبال ۱۲۰ را با تیمی جدید روی آنتن ببرند.

تکرار قصه فردوسی‌پور، 90 و فوتبال برتر با یک تغییر

به گزارش گروه ورزشی تیترکوتاه، پنجشنبه شب و در دقایق پایانی برنامه فوتبال 120 که طی سال‌های گذشته از شبکه ورزش پخش می‌شد و به بررسی مسابقات فوتبال در جهان خصوصا اروپا اختصاص داشت، حمید محمدی مجری برنامه اعلام کرد که این آخرین برنامه فوتبال120 با تهیه کنندگی عادل فردوسی‌پور و اجرای اوست.

فردوسی‌پور بعد از کنار گذاشته شدن از برنامه 90 و البته گزارشگری فوتبال تا حد زیادی از صدا و سیما فاصله گرفت و صرفا فوتبال 120 را در دستور کار داشت و به این ترتیب قطع همکاری کامل خود با تلویزیون را اعلام کرد تا از این پس فعالیتش را در سایت شخصی فوتبال360 دنبال کند.

جالب اینکه بعد از اعلام پایان کار فوتبال 120، صدا و سیما واکنش نشان داد و روابط عمومی شبکه ورزش نوشت: «با پایان یافتن رقابت های فوتبال باشگاهی در اروپا، یک فصل دیگر از برنامه فوتبال120 که هر هفته پنجشنبه شب‌ها به روی آنتن شبکه ورزش سیما می‌رفت به پایان رسید. فصل جدید برنامه فوتبال120 که به تحلیل، پرداختن به رویدادها و حواشی فوتبال جهان اختصاص دارد با شروع مجدد لیگ‌های معتبر فوتبال جهان و داغ شدن تب فوتبال در قاره اروپا از اواخر مرداد ماه آغاز خواهد شد.»

این واکنش ابتدا باعث شد شائبه بازگشت فردوسی‌پور و تیمش مطرح شود اما پیگیری‌ها از نزدیکان این چهره سرشناس نشان می‌دهد او تصمیم خود را گرفته و قصد بازگشت ندارد، با این حال پخش دوباره فوتبال120 نیز غیرممکن نیست چرا که امتیاز این برنامه به شبکه ورزش اختصاص دارد و مدیران شبکه می‌توانند با تیمی جدید آن را مجددا روی آنتن ببرند.

بعد از تعطیلی برنامه 90 هم ابتدا قرار بود این برنامه با همین نام و تیمی جدید روی آنتن برود اما در ادامه تصمیم گرفته شد که با نام 90پلاس پخش شود که البته باز هم این تصمیم دچار تغییر شد تا در نهایت فوتبال برتر در همان زمان(دوشنبه شب‌ها) جایگزین 90 شود.

این بار اما به نظر نمی‌رسد مدیران تلویزیون و شبکه ورزش قصدی برای تغییر نام برنامه داشته باشند و حداقل در شرایط فعلی تصمیم‌شان ادامه پخش این برنامه با همین نام و با تیمی جدید است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها