آقای رئیس دوباره اعتراف کرد که نمی‌تواند به وعده انتخاباتی‌اش عمل کند

وقت استعفای تاج از نایب رئیسی AFC!

رئیس فدراسیون فوتبال با وعده گرفتن پول بلوکه شده ایران در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به قدرت رسید، همچنان از ناتوانی‌اش صحبت می‌کند.

وقت استعفای تاج از نایب رئیسی AFC!

به گزارش گروه ورزشی تیترکوتاه، روزی که مهدی تاج برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نامزد شد، خیلی‌ها موضع گیری کردند چرا که شاهکارهای او را به یاد داشتند که آخرینش قرارداد ننگین با ویلموتس بلژیکی بود و هنوز هم تبعاتش دامن فوتبال ایران را رها نکرده است.

تاج قبل از انتخابات از اهمیت گرفتن پول‌های بلوکه شده تیم‌های باشگاهی و فدراسیون صحبت کرد و وعده داد که اگر رئیس شود، با ارتباطاتی که دارد تلاش میک‌ند این پول‌ها را برگرداند اما با گذشت مدت زیادی از بازگشت به فدراسیون فوتبال، در خصوص پول‌های بلوکه شده هیچ خبری نشده است.

تاج بعد از انتخاب شدنش به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در یک نشست خبری با اعلام اینکه برای حق پخش طرح‌هایی دارد، تاکید کرد که فوتبال ایران بیش از 20 میلیون دلار از AFC و فیفا طلب دارد که برای گرفتنش تلاش می‌کند و البته یک جمله جالب گفت: «اگر در AFC باشم و خاصیتی برای ایران نداشته باشم، همان بهتر که نباشم! باید تلاش کنم این پول آزاد بشود.»

او در ماه‌های اخیر بارها تاکید کرده که نمی‌توانند پول ایران را از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیرند و امروز هم بار دیگر شاهد اعتراف او در گفتگویش با سایت وزارت ورزش و جوانان بودیم: «به واسطه تحریم‌ها، فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها نمی‌توانند به هیچ شکلی، مبلغی را از فیفا و AFC دریافت کنند.»

حالا سوال این است که وقتی نه خبری از VAR شده، نه باشگاه ها حق پخش میگیرند و نه توانی برای گرفتن پول های بلوکه شده وجود دارد، چرا تاج دوباره رئیس فدراسیون فوتبال شده است؟ 

آقای تاج! مگر نگفتید اگر خاصیتی برای فوتبال ایران نداشته باشید دلیلی برای ماندن در کنفدراسیون فوتبال آسیا ندارید؟ حداقل به این وعده‌تان عمل کنید!

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها