معرفی رسمی جدیدترین برند تلفن همراه ایرانی

سری اول گوشی‌های موبایل رنسو در سه مدل متنوع“Nep N۱/ Nep N۵/ Nep N۹” در سال ۱۴۰۱ به بازار عرضه شد و سری دوم این گوشی‌ها با نام تجاری “Nep N۷/ Nep N۱۱/Nep N۳” در مردادماه سال جاری (۱۴۰۲) روانه بازار خواهند شد."

معرفی رسمی جدیدترین برند تلفن همراه ایرانی

مهدی حقیری، مدیرعامل شرکت تولیدکننده محصولات رنسو با هدف تولید تجهیزات الکترونیک،  High tech و به ویژه تلفن‌های همراه هوشمند اقتصادی و باکیفیت در رابطه با این برند بیان کرد: "مجموعه رنسو در سال 1398 با هدف تولید گجت‌ها و تلفن‌های همراه هوشمند ایجاد شد. سری اول گوشی‌های موبایل رنسو در سه مدل متنوع“Nep N1/ Nep N5/ Nep N9” در سال 1401 به بازار عرضه شد و سری دوم این گوشی‌ها با نام تجاری “Nep N7/ Nep N11/Nep N3” در مردادماه سال جاری (1402) روانه بازار خواهند شد."

ارتقا فنی محصولات، مسئولیت رنسو

مدیرعامل رنسو در رابطه با اهمیت پیشرفت فنی محصولات بیان کرد: "از آغاز فعالیت مجموعه رنسو، تمام تلاش این مجموعه افزایش کیفیت فنی محصولات بوده است. برای نمونه ارتقا چیپستChipset)) سری P35 هلیو Helio)) به P60 در محصول Nep N11 که امسال روانه بازار خواهد شد، سبب شده است گوشی‌ موبایل رنسو مصرف انرژی را در مقایسه با تراشه‌های 14 نانومتری کاهش دهد.

به علاوه واحد پردازشگر گرافیکی این تراشه عملکرد بهتری را در مقایسه با تراشه‌های پیشین خود ارائه داده است. این تراشه از نمایشگرهایی با رزولوشن 1080 مگاپیکسل پشتیبانی می‌کند و می‌تواند حداکثر 8 گیگابایت رم را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. همچنین این تراشه 8 هسته‌ای با سرعت 2.0 گیگاهرتز قابلیت پشتیبانی همزمان دو سیم کارت را دارد."

جایی برای توانمندان ایرانی

حقیری با بیان ضرورت توجه به سرمایه‌های انسانی کشور بیان کرد: "مجموعه رنسو فارغ از تولید گوشی‌های موبایل کارآمد و اقتصادی، به‌کارگیری سرمایه‌های ارزشمند انسانی ایران‌زمین را جزئی از وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌داند." او در ادامه اضافه کرد:" با بهره‌گیری از دانش توانمندان ایرانی و جذب نیروی کار فعال و مستعد بود که توانستیم تاسیس کارخانه رنسو در منطقه صنعتی کاوه واقع در شهر ساوه را به انجام رسانیم. بنابراین از زمان تاسیس کارخانه (1399) تاکنون، رشد و ترقی مجموعه رنسو را مدیون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی سرمایه‌های انسانی‌مان می‌دانیم."

رنسو به کجا می‌رود؟

حقیری در پایان سخنان خود به چشم‌انداز و مسیری که مجموعه رنسو در سال 1402 در نظر گرفته است پرداخت و اظهار کرد:" ارائه مستقیم و غیرمستقیم محصولات رنسو به مشتریان در بازار موبایل ایران، طراحی و تولید محصولات جدید رنسو با ویژگی‌های ارتقا یافته و بروز و افزایش تنوع محصولات (هندزفری،  ساعت هوشمند،فیچرفون،تبلت و آدابتور) از اهداف بااهمیت مجموعه رنسو است." او اضافه کرد: "رنسو همواره حامی حقوق مصرف‌کنندگان بوده و در ادامه مسیر خود با ایجاد طرح‌هایی جهت افزایش کیفیت محصولات، تولید محصولات متنوع، ارائه خدمات پس از فروش متمایز و طرح‌های تشویقی سعی در جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود خواهد داشت."

 

منبع: برنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها