دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال برگزار می‌شود

دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال با رویکرد رهبری و مدیریت زیست بوم دیجیتال، ۲۱و ۲۲تیرماه امسال در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود.

دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال برگزار می‌شود

مژگان قاسمی ارمکی دبیر اجرایی دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال با اعلام این خبر درباره اهداف این رویداد گفت: بهبود و ارتقا عملکرد در قلمرو دیجیتال، ارتقا دانش و مهارت‌های رهبری دیجیتال، ارائه تجارب برتر فناوری‌های دیجیتال در کسب و کارها، اهداف سه گانه دومین رویداد ملی تحول دیجیتال است.

وی با اشاره به نخستین کنفرانس ملی تحول دیجیتال که اسفند پارسال برگزار شد تاکید کرد: تلاش کردیم دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال از دید کمی و کیفی نسبت به دوره نخست رشد و توسعه پیدا کند از همین رو برنامه‌ریزی برگزاری کارگاه‌های جانبی همزمان با برگزاری کنفرانس و همچنین معرفی جایزه ارزیابی آمادگی دیجیتال در صنایع تولیدی و خدماتی در دستور کار این دوره قرار گرفته است.

قاسمی ارمکی به تشریح محورهای این دوره از کنفرانس ملی تحول دیجیتال پرداخت و تصریح کرد: حکمرانی زیست بوم دیجیتال، توسعه قابلیت‌های فرهنگ دیجیتال، توسعه شبکه ارزش آفرینی دیجیتال، ترسیم آینده صنعت در تحول دیجیتال، رهبران دیجیتال و مدیران نسل آینده، رویکردها و مدل‌های زیست بوم دیجیتال، شایستگی‌های سرمایه انسانی در دیجیتالی شدن، راهکارهای بهبود تجربه دیجیتالی ذی‌نفعان کلیدی، مدیریت سرمایه‌گذاری دیجیتال(انسانی، فنی و تجهیزات) و نقش تسهیل‌گران و توسعه‌دهندگان در دیجیتالی شدن از جمله محورهای این کنفرانس هستند.

دبیر اجرایی دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال در پایان تصریح کرد: در جلسات و نشست‌های این دوره 30 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مجامع علمی حضور داشته‌اند و بیش از 40 سازمان با این کنفرانس همکاری می‌کنند.

گفتنی است دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال را انجمن مدیریت ایران برگزار می‌کند. مهلت ارسال مقالات تا 3 تیرماه است و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس تا 18 تیرماه فرصت دارند که از طریق 02188210850 و 02186051464 ثبت‌نام کنند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها