شرط رای اعتماد مجلس به رضامراد صحرایی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه آموزش و پرورش حساس‌ترین وزارتخانه کشور است گفت: وزیر پشنهادی برای کسب رای اعتماد باید برنامه‌های کاربردی برای اداره این وزارتخانه ارائه دهد.

شرط رای اعتماد مجلس به رضامراد صحرایی

به گزارش خبرنگار تیتر کوتاه؛ فداحسین مالکی در بیان برنامه‌هایی که باید رضامراد صحراییان به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ارائه دهد تا بتواند از مجلس رای اعتماد کسب کند، گفت: ما تاکنون از آقای صحراییان برنامه‌ای ندیده‌ایم بر همین اساس شرایط سختی خواهد داشت مگر اینکه در نشست کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها برنامه‌های درخوری ارائه دهد تا نمایندگان بر مبنای آن تصمیم‌‎گیری کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما اعتقاد داریم وزارت آموزش و پرورش حساس‌ترین وزارتخانه کشور است و در این حوزه مسائل زیادی از رتبه‌بندی فرهنگیان تا پرداخت معوقاتی که دارند روی زمین مانده است، همچنین بی‌مهری‌هایی به قشر عظیم فرهنگیان شده است و کج سلیقگی‌هایی در این حوزه صورت گرفته است، بنابراین ارائه برنامه‌های کاربردی در جهت انجام ماموریت‌های آموزش و پرورش که باید هم تدوین و هم اجرا شوند از اهمیت بسزایی برخوردار است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در این شرایط سخت فردی که به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور به مجلس معرفی می‌‎شود باید منطبق با این معیار‌ها باشد چرا که قطعا مجلس نسبت به این معیار‌ها واکنش نشان خواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدوارم حالا که آقای صحراییان به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی شده است، برای کسب رای اعتماد تلاش بیشتری در جهت ایجاد نگاه مثبت در مجلسیان نسبت به خود داشته باشد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها