این معلمان جایزه ویژه گرفتند

مراسم تجلیل و تقدیر از آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان قرچک با حضور مسؤولان شهرستانی و استانی در کانون ملائک این شهرستان برگزار شد.

این معلمان جایزه ویژه گرفتند

 رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش قرچک صبح امروز در همایش تجلیل از معلمان نهضت سوادآموزی شهرستان قرچک در کانون ملائک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: آثار استاد مطهری چون مبنای فکری جمهوری اسلامی است و راه پیشرفت و شکوفایی کشور استاد مطهری می‌باشد همگان باید به این مهم توجه داشته باشیم.

وی با بیان آنکه نیاز به نیروی آموزش‌دهنده بیشتری در حوزه نهضت سوادآموزی داریم، گفت: امروز اگر توفیقی حاصل شده به واسطه همکاران و مسؤولان مربوطه در نهضت سوادآموزی بوده است که توانستیم در این حوزه موفق عمل کنیم.

فرشته اکبریان معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ادامه این مراسم اظهار کرد: مقوله معلمی مباحث عظیم و ارزشمندی است و ائمه معصومین نیز در این خصوص بیاناتی داشته‌اند و امیدوارم بتوانیم معلمان واقعی برای دانش‌آموزان باشیم.

وی گفت: در هفته معلم رهنمودهای مقام معظم رهبری را شنیدیم که عالمانه‌ترین سخنان را فرمودند و امیدواریم هر کلمه ایشان چراغ راهی برای آینده ما باشد‌.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: همه ما نقش پرورش‌دهنده در آموزش و پرورش داریم و باید در راستای تعلیم و تربیت هرچه بیشتر گام برداریم.

اکبریان بیان کرد: رییس‌جمهوری فرمودند هیچ سندی بالاتر از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نداریم و باید با یک نگاه ویژه به این مهم توجه شود.

وی گفت: هیجان کار را در شهرستان قرچک حس می‌کنیم و این یکی از نقاط قوتی است و قرار است یک طرح قرآنی را در آموزش و پرورش رقم بزنیم و قرار است شهرستان‌های استان تهران مرکز این کار باشد تا به سایر استان‌ها گستردش پیدا کند.

علیرضا فاتحی‌نژاد، فرماندار قرچک در ادامه این مراسم، ضمن تبریک هفته معلم اظهار کرد: همه ساله به مناسبت سالروز شهادت شهید استاد مطهری از مقام شامخ معلمان تجلیل و تقدیر بعمل می‌آید و تکریم از مقام معلم تجلیل از ساحت مقدس علم است، اگر جامعه‌ای از آموزش‌دهندگان خود تجلیل بعمل آورد حتما آهنگ رشد و تعالی در آن جامعه بیشتر خواهد شد.

وی گفت: تجلیل از معلمان تقدیر از کسانی است که این راستا تلاش می‌کنند و امروز بعد از گذشت ۴۴ سال پیشرفت‌های بزرگی را در کشور شاهد هستیم و تحولات گسترده‌ای را مشاهده می‌کنیم که دشمن چشم دیدن این پیشرفت‌ها را ندارد.

فرماندار قرچک خاطرنشان کرد: لازمه ریشه‌کن شدن بی‌سوادی در جامعه این است که همگان با همت و تلاشی که در مجموعه شهرستان داریم، بی‌سوادی را در کشور ریشه‌کن نماییم و از همه عزیزان در حوزه نهضت سوادآموزی شهرستان تقدیر می‌کنیم.

منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها