شوک شب جمعه در بازار طلا / سکه یکباره گران شد + جدول

ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب با ۳۶ هزار تومان و ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت، بازدهی ناچیز ۳۴ صدم درصدی و هشت‌دهم درصدی را تجربه کرده‌اند.

شوک شب جمعه در بازار طلا / سکه یکباره گران شد + جدول

بازار سکه امروز شرایط پر تلاطمی را پشت سر گذاشت. در شرایطی که تا عصر شاهد کاهش قیمت ها بودیم اما هرچه به ساعت های پایانی روز جمعه نزدیک شدیم قیمت ها تغییرات صعودی داشتند.

قیمت سکه امامی با رشد ۴۰۵ هزار تومانی پرچمدار بازار طلا به‌حساب می‌آید. خرید سکه امامی پنجشنبه چهار آبان با قیمت ۲۹ میلیون و ۶۳۷ هزار تومانی امکان‌پذیر بود اما اگر پنجشنبه ۱۱ آبان سری به بازار می‌زدید، ناچار بودید برای همان سکه امامی ۳۰ میلیون و ۴۲ هزار تومان پول خرج کنید. سکه امامی به این ترتیب در هفته دوم آبان برای سرمایه‌گذاران ۱.۳ درصد بازدهی داشته است.

ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب با ۳۶ هزار تومان و ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت، بازدهی ناچیز ۳۴ صدم درصدی و هشت‌دهم درصدی را تجربه کرده‌اند. قیمت نیم‌سکه بدون تغییر باقی مانده و باید حدود ۱۵ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان درنظر گرفته شود. نوسان ناچیز قیمت سکه به‌خصوص سکه‌های کوچک نیم، ربع و گرمی، نشانه‌ محکم و غیرقابل کتمان خلوتی بازار در هفته دوم آبان ماه است.

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم سرنوشت متفاوتی را پشت‌سر گذاشته و در هفت روز معاملاتی هفته دوم آبان با افت ۹۶ هزار تومانی به قیمت ۲۶ میلیون و ۱۹۱ هزار تومان رسید تا چهاردهم درصد ارزان شود.

قیمت طلا روز پنجشنبه ۱۱ آبان تا دو میلیون و ۵۱۶ هزار تومان و ۷۰۰ تومان پیش رفت که نسبت به معاملات پنجشنبه چهارم آبان، دقیقا ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کرده. قیمت طلا به این ترتیب ۱.۶ درصد گران شده است. قیمت جهانی طلا هفته گذشته ۱۴ دلار عقب‌نشینی کرده و با هفت‌دهم درصد کاهش به هزار و ۹۹۱ دلار و ۶۳ سنت رسید.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر