سامسونگ | کروم بوک

محصول جدید سامسونگ در راه است / این کروم بوک مختص دانشجوها است

در این گزارش ویژگی های محصول جدید سامسونگ را بررسی می کنید.

محصول جدید سامسونگ در راه است / این کروم بوک مختص دانشجوها است

سامسونگ آماده است تا محصول جدید و اقتصادی خود را با نام رمز Pirrha معرفی کند، به گزارش ChromeUnboxed. این دستگاه با پردازنده اینتل Core i3-N305، ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و وبکم 1080p به بازار عرضه خواهد شد.

یکی از ویژگی‌های مهم این کروم بوک قابلیت استفاده از قلم استایلوس است. این دستگاه با یک قلم مخصوص ارائه می‌شود و با استاندارد Universal Stylus Initiative (USI) سازگار است. این به معنای این است که کاربران می‌توانند به‌جای استفاده از قلم پیش‌فرض S-Pen سامسونگ، از قلم‌های دیگری که بر اساس استاندارد USI ساخته شده‌اند، استفاده کنند.

سامسونگ سابقه‌ای طولانی در تولید کروم بوک‌ها دارد، اما معمولاً دستگاه‌های این شرکت قیمت‌های بالاتری نسبت به رقبا دارند. با معرفی Pirrha، احتمالاً سامسونگ قصد دارد توجه خریدارانی که به دنبال کروم‌بوک‌های اقتصادی هستند را جلب کند.

864517

کروم بوک چیست و چه مزیت‌ها و معایبی درمقایسه‌با لپ‌ تاپ دارد؟

سامسونگ برای موفقیت در بازار کروم‌بوک باید روی ویژگی‌ها و قیمت رقابتی تمرکز کند. گوشی سامسونگ نیز می‌تواند به موفقیت کروم‌بوک جدید این شرکت کمک کند زیرا احتمالاً ویژگی‌های اختصاصی برای دارندگان این محصولات درنظر خواهد گرفت.

درحال‌حاضر مشخص نیست آیا سامسونگ واقعاً کروم‌بوک Pirrha را عرضه خواهد کرد یا خیر. علاوه‌براین قیمت لپ تاپ مذکور اعلام نشده است.

 

منبع: زومیت
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها