اختصاصی تیتر کوتاه:

منتظر پیمان پاک به عنوان سرپرست وزارت صمت باشیم؟

پیمان پاک یکی از جوان ترین مدیران دولت سید ابراهیم رئیسی است که البته عملکرد چندان قابل قبولی در دوره معاون وزیری خود نداشت.

منتظر پیمان پاک به عنوان سرپرست وزارت صمت باشیم؟

فاطمی امین روی تیغ تیز استیضاح ایستاده و به عقیده بسیاری از کارشناسان، این بار شانس چندانی برای ماندن ندارد. در میان گمانه زنی های بسیاری درباره فردی که به عنوان جانشین بر مسند وی تکیه می زند مطرح است.

یکی از گزینه های جدی علیرضا پیمان پاک رئیس فعلی سازمان توسعه تجارت است. فردی که تا همین چند هفته قبل قرار بود به عنوان قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی منصوب شود اما ناگهان همه چیز به حالت سکون در آمد و وی پس از چند روز غیبت دوباره پشت میزش در خیابان سئول و سازمان توسعه تجارت بازگشت.

این موضوع باعث تعجب بود تا اینکه با جدی شدن موضوع برکناری وزیر فعلی صمت و مطرح شدن نام پیمان پاک، ماجرای عدم جابجایی او از صمت به جهاد کشاورزی کمی روشن تر شده است.

پیمان پاک یکی از جوان ترین مدیران دولت سید ابراهیم رئیسی است که البته عملکرد چندان قابل قبولی در دوره معاون وزیری خود نداشته و اکنون که موضوع نشستنش بر کرسی وزارت جان گرفته، باید نگران بود که شرایط وزارت صمت از گذشته هم بدتر شود.

دستگاه عریض و طویل وزارت صمت طی هفت سال گذشته و پس از دوره نعمت زاده به عنوان مدیری که چهار سال روی صندلی خود نشست، دیگر هرگز در آرامش نبود و چندین وزیر و سرپرست مختلف را به خود دید. حالا به نظر می رسد در دوره ریاست جمهوری رئیسی نیز قرار نیست شاهد دوره پایداری و ثبات در این وزارتخانه حساس و مهم باشیم.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها