در گفت و گوی تیترکوتاه با مدیرعامل بلوط طلایی مطرح شد؛

تحقیق و توسعه؛ اولویت اصلی بلوط طلایی

گلنوش طلایی گفت: شرکت ما یک تیم فعال تحقیق و توسعه است که دائما در حال به روز رسانی محصولات هستیم , به دنبال مشتریانی می گردیم که محصولات جدید تری برای طراحی و تولید از ما بخواهند.

تحقیق و توسعه؛ اولویت اصلی بلوط طلایی

 پروژه های بیمارستان سازی هنگامی که از لحاظ سازه ساختمانی و زیر ساخت های مناسب فضای درمانی به مراحل انتهایی می رسد وقت آن می رسد تا پیمانکاران و مشاوران به طور قطعی تر و جدی تری به فکر تجهیز کردن این سازه مهم بپردازند. تجهیز بیمارستان نوساز به تجهیزات پزشکی  مفید با عمر و کارایی بالا شامل تجهیزات اورژانس، تجهیزات تصویربرداری، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات جراحی و ... می‌شود. معمولاً یک تیم تخصصی برای انتخاب و نصب این تجهیزات نیاز است. شرکت های مختلفی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند تا صنعت بیمارستان سازی را یاری دهند.

شرکت بلوط طلایی یکی از شرکت های فعال در این حوزه  است. این شرکت با حضور در هشتمین نمایشگاه هاسپیتکس به معرفی محصولات خود پرداخت. به همین سبب با مدیرعامل این شرکت به گفت و گو پرداختیم که در ادامه از نظر می گذرانید:

 

گلنوش طلایی

گلنوش طلایی درباره هدف از تاسیس این شرکت به به تیترکوتاه گفت: از سال ۹۷ آغاز به فعالیت کردیم و هدف اصلی ما تحقیق و توسعه محصولات بوده است. درحال‌حاضر در بخش تجهیزات اتاق عمل و تجهیزات بیمارستانی و زیبایی مشغول به فعالیت هستیم. تیمی  هم که با آن همکاری مشترک داریم، تیمی از متخصصان طراحی صنعتی و الکترونیک هستند.

وی افزود: مزایای شرکت ما یک تیم فعال تحقیق و توسعه است که دائما در حال به روز رسانی محصولات هستیم. همچنین به دنبال مشتریانی هستیم که محصولات جدید تری برای طراحی و تولید از ما بخواهند. این شرکت هم به‌صورت OEM (طراحی و تولید محصولات به شکل B2B برای سایر شرکت ها) فعالیت می‌کند. مهم‌ترین محصولات ما تابلو ایزوله برق اتاق عمل، دستگاه‌های LIM برای تابلوهای ایزوله و همچپنین نگاتوسکوپ و سایر محصولات برای بخش تاسیسات اتاق عمل است.  خوشبختانه در مدت محدودی که مشغول به فعالیت بودیم محصولات زیادی به بیمارستان‌ها فروخته ایم.

مدیرعامل شرکت بلوط طلایی درمورد چالش هایی که با آن دست و پنجه نرم می کنند گفت: اخذ مجوزها یکی از مهم‌ترین مشکلات ماست که یک روند بسیار پیچیده و هزینه‌های بالایی دارد. همچنین مورد دیگر محرومیت از تسهیلات بانکی است که راه‌حل آن دانش‌بنیان شدن شرکت است. مورد دیگر واردات مواد اولیه است، اگرچه به‌صورت مستقیم واردکننده نیستیم اما برای خرید مواد اولیه با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنیم که از جمله آنها می‌توان به تحریم‌های اقتصادی و مشکلات و موانع گمرکی اشاره کرد.

طلایی در پایان درباره حضور در نمایشگاه هاسپیتکس عنوان کرد: انتظار داشتیم بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشیم اما امیدواریم با همین تعداد افرادی که در نمایشگاه با آن ها آشنا شده ایم به نتایج خوبی دست یابیم.انشالا در سال های بعد رونق و بازدید بیشتری را در نمایشگاه هاسپیتکس را شاهد باشیم.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها