رضا عطاران با تلویزیون قهر کرده است؟

رضا عطاران با تلویزیون قهر کرده است؟

هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با اشاره به دلیل غیبت رضا عطاران در رسانه ملی، از شرایط بازگشت او به تلویزیون صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار تیترکوتاه، رضا عطاران (زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷) بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. او در رشتهٔ اقتصاد، دیپلم خود را دریافت کرد و برای ادامهٔ تحصیل به دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت. با این حال پس از مدتی تحصیل را رها کرد و به سینما روی آورد. آغاز فعالیت عطاران به‌عنوان بازیگرِ تئاتر در دههٔ ۱۳۶۰ صورت گرفت.

گیتی معینی بازیگر پیشکسوت کشور که نسبت خویشاوندی نزدیکی با رضا عطاران دارد، در بخشی از گفت‌وگوی خود در پاسخ به این پرسش که «آیا واقعا رضا عطاران از تلویزیون قهر کرده است؟» گفت: رضا عطاران کارگردان و بازیگر بسیار باسواد و بااخلاقی است. باید با او کار کنید تا ببینید چقدر مرد است و مرام دارد. مردم هم واقعا دوستش دارند. در تلویزیون به او بی مهری شده است؛ این در حالی است که ما باید این شخصیت‌ها را حفظ کنیم.

این بازیگر در عین حال می‌گوید: اگر بخواهند رضا عطاران می‌آید فقط باید مردم از ته دل بخواهند و تاکید کنند که کار‌های عطاران را می‌خواهند. رضا عطاران در کارهایش واقعیت‌های تلخ جامعه را به شکل طنز به تصویر می‌کشد. به قول چارلی چاپلین که می‌گفت با بغض می‌نویسم و با خنده می‌خوانم.

عطاران

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار