استیضاح وزیر کشور در دستور کار قرار گرفت؟

قالیباف در خصوص موضوع معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دیروز با وزیر کشور صحبت کردم و گفتم فرصت به انتها رسیده، ایشان قول داد زودتر تصمیم بگیرند و به توافق برسند.

استیضاح وزیر کشور در دستور کار قرار گرفت؟

رئیس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درخصوص پیگیری ابلاغیه وزارت کشور و قول‌های وزیر کشور در خصوص تصمیم‌گیری درباره معاون سیاسی ارائه کرد.

سید کاظم دلخوش اباتری در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۲۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغیه وزارت کشور درخصوص عدم دخالت نمایندگان در امور اجرایی در سال انتخابات گفت: خواهش می‌کنم تکلیف ما را با این موضوع در مجلس روشن کنید. آقای ذوالنور هم در این زمینه تأکید کردند، اما آیا وزیر کشور در قبال مجلس باید پاسخ بدهد یا خیر؟

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم تأکید کرد: به جای اصلاح، تهدید هم می‌کنند، اگر لازم باشد تا آخر می‌رویم، لطفا تکلیف ما را با این موضوع روشن کنید.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: بندهای ۲، ۴، ۶ و ۷ ابلاغیه مذکور خلاف قانون بود و وزیر محترم هم این موضوع را اصلاح کرد.

وی ادامه داد: وزیر قبل از اینکه به مجلس بیایند با من صحبت کردند و تصمیم بر این بود جابه‌جایی‌ها انجام شود.

رئیس قوه مقننه در خصوص موضوع معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دیروز با وزیر کشور صحبت کردم و گفتم فرصت به انتها رسیده، ایشان قول داد زودتر تصمیم بگیرند و به توافق برسند. حتماً این کار انجام می‌شود، اگر نشد، حق با شماست. براساس آیین نامه داخلی موضوع را دنبال خواهم کرد.

طرح استیضاح وزیر کشور با قول وحیدی برای عزل معاون سیاسی این وزارتخانه به تعویق افتاده بود و حالا با پایان مهلت مجلس به وزارت کشور، احتمال اعلام وصول آن مطرح است.

منبع: ملت
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • اعتراض

    مطالبات بازنشستگان مخابرات را تا روز تکریم آنان بپردازند. مطالبات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را بپردازند. و برای پرداخت معوقات یاد شده وعده امروز و فردا می‌دهد که باید پرسید آیا ۱۹ ماه انتظار برای دریافت مطالبات بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران کافی نیست؟ برای پرداخت این معوقات اقدام کنند و باعث خوشحالی بازنشستگان مخابرات تهران شوند. علیرغم درخواست‌‌های مکرر از مدیران مخابرات برای پرداخت رفاهیات بازنشستگان مخابرات مربوط به ۳ ماهه سال ۱۴۰۰ و سال ۱۴۰۱ تا خرداد ماه سال ۱۴۰۲ هنوز اقدامی برای پرداخت این معوقات نشده است.

  • ناشناس


    امروز یکشنبه 25 تیر ۱۴۰۲ هست که متأسفانه هنوز هیچ خبری از پرداخت بن خوار بار و سایر رفاهیات مقوق بازنشستگان مخابرات نیست و نبوده است چرا؟

    پژمان‌فر: رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت می‌شود
    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ – ۲۰:۲۲
    رییس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: طبق وعده مدیران مخابرات از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت می شود.
    به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت:
    «امروز در جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات، طبق وعده مدیران مخابرات مصوب شد، از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت شود. همچنین از محل فروش اموال مازاد نیز مطالبات بازنشستگان عزیز مخابرات پرداخت شود.»

    امروز یکشنبه 25 تیر ۱۴۰۲ هست که متأسفانه هنوز هیچ خبری از پرداخت بن خوار بار و سایر رفاهیات مقوق بازنشستگان مخابرات نیست و نبوده است چرا؟

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها