کلیات تشکیل وزارت بازرگانی به تصویب مجلس رسید

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند.

کلیات تشکیل وزارت بازرگانی به تصویب مجلس رسید

نمایندگان در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی، با ۱۲۹ رای موافق، ۱۰۱ رای مخالف و چهار رای ممتنع از مجموع ۲۳۸ نماینده حاضر در مجلس به تصویب رسید.

در جریان بررسی این لایحه ابتدا گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس در موافقت با تشکیل وزارت بازرگانی قرائت شد و سپس نمایندگان موافق و مخالف به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند؛ سپس محمد دهقان معاون حقوقی رئیس‌جمهوری به نمایندگی از دولت به دفاع از لایحه دولت پرداخت و تاکید کرد که وزارت صنعت، معدن و تجارت به دلیل گسترگی وظایف و حوزه عمل، نمی‌تواند اهداف و برنامه‌های تعیین شده را اجرایی کند.

پیش از این دوفوریت این لایحه در جلسه علنی ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به تصویب رسیده بود. سرانجام پس از بررسی نظرات نمایندگان و در حالی که برخی از نمایندگان در مخالفت با این لایحه فریاد «دو - دو » سر می‌دادند، کلیات آن به تصویب رسید و مجلس وارد رسیدگی به جزییات ماده واحده این لایحه شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • اعتراض

    مطالبات بازنشستگان مخابرات را تا روز تکریم آنان بپردازند. مطالبات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را بپردازند. و برای پرداخت معوقات یاد شده وعده امروز و فردا می‌دهد که باید پرسید آیا ۱۹ ماه انتظار برای دریافت مطالبات بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران کافی نیست؟ برای پرداخت این معوقات اقدام کنند و باعث خوشحالی بازنشستگان مخابرات تهران شوند. علیرغم درخواست‌‌های مکرر از مدیران مخابرات برای پرداخت رفاهیات بازنشستگان مخابرات مربوط به ۳ ماهه سال ۱۴۰۰ و سال ۱۴۰۱ تا خرداد ماه سال ۱۴۰۲ هنوز اقدامی برای پرداخت این معوقات نشده است.

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها