اوضاع وخیم انسانی در اردوگاه جنین

مدیر هلال احمر فلسطین از کمبود دارو، آب و غذا در اردوگاه جنین و همچنین اوضاع انسانی وخیم در این منطقه در پی تداوم حملات ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

اوضاع وخیم انسانی در اردوگاه جنین

به گزارش تیترکوتاه؛ مدیر هلال احمر فلسطین امروز سه شنبه اعلام کرد که در سایه تداوم تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین واقع در شمال کرانه باختری برای دومین روز پیاپی، شرایط انسانی در این اردوگاه بسیار وخیم است.

وی تاکید کرد که حملات ارتش رژیم صهیونیستی برای دومین روز پیاپی علیه اردوگاه جنین باعث افزایش تعداد شهدا و مجروحین و همچنین آوارگی هزاران فلسطینی شده است.

مدیر هلال احمر فلسطین افزود: اوضاع انسانی در این اردوگاه بسیار وخیم بوده و ساکنان جنین به دارو، آب و غذا نیاز دارند. اشغالگران مانع فعالیت نیروهای امدادگر و نیروهای هلال احمر می‌شوند.

از سوی دیگر مسئولان هلال احمر فلسطین اعلام کردند که تاکنون سه هزار فلسطینی را از اردوگاه جین به دلیل تداوم حملات رژیم صهیونیستی از بامداد روز دوشنبه تاکنون خارج کرده‌اند.

خبرنگار شبکه الجزیره نیز اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست، صدها فلسطینی را مجبور کرده‌اند خانه‌های خود را در اردوگاه جنین ترک کنند.

دبیرخانه اتحادیه کشورهای عضو اتحادیه عرب، رژیم صهیونیستی را به دلیل استفاده از نیروی نظامی بیش از حد خشن علیه مردم جنین در شمال کرانه باختری محکوم کرده است.

اتحادیه عرب همچنین استفاده از جنگنده‌های هوایی علیه افراد غیرمسلح در شهرها، روستاها، اردوگاه‌ها و همچنین حملات و تروریسم شهرک نشینان تحت حمایت ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

این اتحادیه در بیانیه‌ای تل آویو را «مسئول کامل این تجاوز دانست و این جنایات را به عنوان جنایات جنگی و نقض میثاق‌ها، قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی» عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها