سپاه مدیون این زن جوان ایرانی است

طراحی نرم‌افزار اولین رادار پدافند هوایی در کشور توسط یک مهندس خانم انجام شده است.

سردار حاجی‌زاده عنوان کرد: در شرکت‌های دانش بنیان و پردیس شهید طهرانی مقدم تعداد زیادی از خانم ها حضور دارند و در موفقیت ها نیرو نقش دارند و به عنوان نمونه نرم افزار اولین رادار پدافند هوایی ساخته شده در کشور توسط یک خواهر اصفهانی طراحی شده است و در کشور بایستی در حوزه های مختلف از طرفیت جوانان نخبه استفاده شود.

وی درباره تنش های مرزی با افغانستان و آذربایجان گفت: درخصوص مسئله درگیری مرزی با افغانستان این مسئله، مسئله پر اهمیتی نیست و توسط فراجا و مرزبانی در نقاط مرزی مدیریت می شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: در حوزه آذربایجان بایستی دست‌های پشت پرده را شناسایی کنیم. خود آذربایجان به عنوان تهدیدی برای ما مطرح نیست و مردم آذربایجان مسلمان و شیعه هستند. پشت پرده حوادث آذربایجان شیطنت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا است. دو کشور ایران و آذربایجان باهم دشمنی ندارند و در این حوزه نیز نگرانی وجود ندارد ولی باید مراقب پشت پرده حوادث و سوء استفاده دشمنان بود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • مردم

    ساده انگاری حوادث مرزی ...داعش جدید را بوجود خواهد آورد باید در نطفه خفه شوند ...حضور راحت اتباع وحشی افغان کشور را دچار مشکل خواهد کرد باید حضور خارجی در ایران بسیار هزینه بر باشد برایشان .در آذربایجان باید از درون اقدام کرد و افراد ضد ایرانی در کشورهای همسایه سریعا ترور و نابود شوند ..تا اقتدار ما حفظ شود عمل باید کرد .

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها