طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس در دستور کار نمایندگان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نخستین جلسه علنی خود پس از یک هفته سرکشی به حوزه های انتخابیه رسیدگی به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را در دستور کار دارند.

طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس در دستور کار نمایندگان

به گزارش تیترکوتاه؛ جلسه علنی روز یکشنبه - ۳۱ اردیبهشت ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۱۹۱ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی بررسی شود.

همچنین نمایندگان در این جلسه گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه شورای حل اختلاف را بررسی می کنند.

بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق پنج تبصره به ماده(۲) قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان در دستور کار امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد.

گزارش کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی در مورد سامانه جامع اطلاعات اموال غیرمنقول دستگاههای اجرایی (سادا) و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد عدم بازنگری دولت نسبت به مناطق کمتر توسعه یافته از دیگر برنامه های امروز صحن علنی مجلس است.

همچنین بررسی تقاضای دو فوریت در مورد لایحه الحاق یک بند به تبصره ششم قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، بررسی تقاضای دو فوریت در مورد لایحه مالیات بر انجام معاملات مکرر واحدهای مسکونی و اراضی با کاربری مسکونی و بررسی تقاضای دو فوریت در مورد طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات در دستور کار امروز مجلس قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها