دستور عجیب وزیر کشور دولت ابراهیم رئیسی!

دستور عجیب وزیر کشور دولت ابراهیم رئیسی!

وزیر کشور گفت: در تغییر مدیران میانی سرعت‌مان کند است؛ به دستگاه‌ها تأکید شده که در خصوص کاهش به کارگیری مدیران میانی به جا مانده از دولت قبلی تلاش بیشتری صورت بگیرد.

به گزارش تیترکوتاه؛  احمد وحیدی وزیر کشور درباره تغییر مدیران میانی گفت: علی‌رغم روی کار آمدن دولت سیزدهم در برخی از بخش‌های کشور، در کاهش استفاده از مدیران و مسئولین میانی دولت قبل و نیز تغییرات و جابجایی‌های صورت پذیرفته، سرعت‌مان کند است و متأسفانه استقرار مسئولین دولت سیزدهم در برخی نقاط با سرعت خوبی پیش نرفته است.

وی افزود: به دستگاه‌های ملی و استانی تأکید شده است که در خصوص کاهش به کارگیری مدیران میانی به جا مانده از دولت قبلی تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وزیر کشور همچنین با تاکید بر ضرورت پرهیز از دوقطبی‌سازی در جامعه، اظهار داشت: قطعاً یکی از تلاش‌های دشمن این است که در کشور دو قطبی‌های کاذب ایجاد کند و اجازه حرکت یکپارچه ملی را به ما ندهد.

وحیدی ادامه داد: بیش از هر زمانی دیگری برای انجام حرکت‌های بزرگ در کشور، نیازمند وحدت و انسجام میان اقشار مختلف جامعه از سلایق مختلف، هستیم.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ایجاد فضای دوقطبی در جامعه تصریح کرد: بخش عمده‌ای از تلاش‌هایی که برای دوقطبی‌سازی در کشور صورت می‌گیرد از طریق هدایت‌های دشمنان است، ولی متأسفانه در داخل هم با برخی بدسلیقگی‌ها مواجه می‌شویم. آنچه مهم این است که کشور باید یکپارچه باشد و از دوقطبی‌گرایی پرهیز شود، چراکه مانع پیشرفت است و باید متحد به سوی اهداف بلند انقلاب و کشور گام برداریم تا مشکلات پیش راه پیشرفت ملت برداشته شود.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • کسرا

    جناب وزیر مگر مدیران قبلی از کره مریخ آمده بودند که بر کنار شوند
    همین تفکرات افراطی باعث ویرانی اقتصاد و فرهنگ و هنر در این کشور شده
    اگر جای پیامبر اسلام بود در فتح مکه همه مخالفان نمی بخشیدند؟؟؟؟؟لطفا کمی زندگی پیامبر و بزرگان دین را بخوانید

اخبار