آیت الله خاتمی : این دولت، خادم ملت است

آیت الله خاتمی : این دولت، خادم ملت است

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز همسایه های کشور برای رابطه با ایران صف کشیده اند.

به گزارش تیترکوتاه؛ آیت الله سید احمد خاتمی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در سالن حضرت زهرا(س) سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد،گفت : مقام معظم رهبری حضور مردم در مراسم تشییع پیکر پاک حاج قاسم سلیمانی را رفراندوم نامیدند. آن روز دشمنان کور بودند و آن جمعیت عظیم را ندیدند. حضور میلیونی مردم در تهران، مشهد، قم، کرمان و همه جا، «فتح البصائرکم» را خدا در ملت ایران قرار داده است و پیوسته باید تلاش کرد که این چشم ها را کور نکنند تا واقعیات درک شود.

وی خاطرنشان کرد: ۴۴ سال از عمر این نظام اسلامی با عزت و اقتدار گذشت. در طول این مدت بر خلاف ادعای زورگویان که به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید با حاکمیت استبداد بودند، خاورمیانه جدید با محوریت جبهه مقاومت شکل گرفت. عضو شورای نگهبان عنوان کرد: سلاح جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین، روزگاری سنگ بود اما امروز با ده ها موشک، رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کردند، آنچنان که صهیونیست ها مجبور شدند آتش بس را بپذیرند. این یعنی خاورمیانه جدید با محوریت مقاومت. جبهه مقاومت در منطقه حرف اول را می زند و دشمنان این جبهه ناکام ماندند.

آیت الله خاتمی بیان کرد: امروز ایران اسلامی از جایگاه رفیعی در منطقه برخوردار است. نمونه این امر استقبال و تجلیل از رئیس جمهور ایران در سوریه است که این تجلیل تنها از آقای رییس جمهور نبود بلکه تجلیل و تشکر از ملت ایران بود. امروز همسایه های کشور برای رابطه با ایران صف کشیده اند. رابطه با عربستان انجام شد، روابط با کشور مصر همین روزها عادی خواهد شد و دو طرف سفارت خودشان را افتتاح خواهند کرد، اردن و همه آنهایی که با تهدید امریکا علیه ما بودند در جبهه متحدان با نظام اسلامی قرار گرفتند و این یعنی روز به روز بر توفیقات نظام اسلامی افزوده می شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: در عرصه داخلی هم کارهای بزرگی در این کشور صورت می گیرد. پروژه های بزرگ آبرسانی در کشور در این دولت افتتاح می شود. هرگز نمی خواهیم نارسایی ها در کشور وجود داشته باشد، گرانی های افسار گسیخته بی حساب و کتاب از نابسامانی های کشور است. این ها را باید دید اما موفقیت ها را نیز در کنار این مشکلات باید دید.آیت الله خاتمی تصریح کرد: دشمنان تلاش می کنند ضعف های ما را بزرگ جلوه دهند و اصلا خدمات دیده نشود. در کنار بیان مشکلات باید این امیدآفرینی ها را هم بگویید که رییس جمهور و مجموعه دولت شبانه روز در حال خدمت است.

وی یادآور شد: جمعی که سرکار آمدند خادم ملت هستند و می خواهند به مردم خدمت کنند. کسی که خطا می کند چون قصد خدمت دارد اجر دارد. گرانی ها را منکر نیستیم اما بخشی از این گرانی ها بخاطر این است که ما در حال جنگ اقتصادی هستیم. ما با دشمنانی طرف هستیم که نسبت به انقلاب و موفقیت های آن کینه دیرینه دارند و ۴۴ سال است که برای ممانعت از موفقیت و پیشرفت کشور توطئه های زیادی را اجرا کرده اند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: رهبر انقلاب حرکت پاییز ۱۴۰۱ را به فتنه تعبیر نکردند و آن را اغتشاشات خواندند. اغتشاشات خطرناکتر از تمام تحرکات علیه نظام است. یعنی بعد از انقلاب غائله کردستان را داشتیم و بعد گنبد و خلق عرب را در خرمشهر داشتیم و خلق آذربایجان و... داشتیم. یعنی مدام ما گرفتاری داشتیم و جنگ ۸ ساله ای که تنها با صدام نبود و دنیا یکدست شده بود. ۷ کودتا علیه نظام اسلامی تدارک دیدند که خوشبختانه همه اینها قبل از عمل خنثی شد.آیت الله خاتمی بیان کرد: پرچم نماد یک ملت است و سوزاندن پرچم یعنی سوزاندن یک ملت و اینها پرچم را سوزاندند و آن هم پرچمی که مزین به الله است. کارهایی که در این اغتشاشات صورت گرفت نهایت توان ضد انقلاب بود اما حضور مردم را باید یکی از دلایل مهم ناکام ماندن آن ها دانست. انصافا حضور مردم جانانه بود و عالی وارد صحنه شدند و مکرر علیه اغتشاشگران به صحنه آمدند.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس


    این دولت، خادم ملت نیست و تاکنون هم نبوده است و از سال 1400 تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است هیچ کاری و هیچ اقدامی برای حل مشکلات مردم و کشور نکرده است و مشکلات مردم و کشور همچنان نیز ادامه دارد.

  • ناشناس

    با چه منطقی حقوق بازنشستگان فقط ۲۰ درصد افزایش می‌یابد؟
    قیمت تمامی کالاها و خدمات دولت به مردم از سال گذشته تا امسال ۱۰۰ تا ۱۵۰ درصد افزایش داشته و به تازگی قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی نیز حدود ۴۰درصد افزایش یافته است، در چنین شرایطی و با توجه به نرخ بالای تورم و گرانی‌های لجام گسیخته در کشور افزایش ۲۰درصدی حقوق بازنشستگان که متأسفانه هنور هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، برچه اساس و منطقی تعیین و محاسبه شده است؟ کرایه خانه‌ای که سال گذشته ۲ میلیون تومان بوده حالا چرا به ۴ میلیون افزایش یافته است؟ چرا با روح و روان بازنشستگانی که حداقل حقوق را می‌گیرند و بعد از ۳۰ سال خدمت نمی‌توانند حق و حقوق خود را دریافت کنند، این گونه بازی می‌شود؟ آیا مسئول و مدیری در شرایط فعلی با حقوق‌های ۸ تا ۱۰ میلیون تومان در ماه می‌تواند روزگار بگذراند؟
    بازنشسته تأمین اجتماعی

  • ناشناس

    روحانی در این مدت 8 سال ثابت کرد که عامل اصلی همه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور بوده است که متاسفانه هنوز هیچ مشکلی حل و فصل نشده است.
    مشکلات امروز کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور همان نتیجه عملکرد بی مورد و بی ارزش دولت حسن روحانی در این مدت 8 سال بوده است.

  • ناشناس

    سلام ، یکسال سود سهام اخابر بنده شده ۶۰۰هزار ت،امروز از سهام اخابرم ۳میلیون و ۷۵۰ هزار ت دزدیدن .
    بازنشسته شرکت مخابرات

  • ناشناس

    آشکار و علنی حق وحقوق مردم را در بورس پایمال و ضایع می کنند و متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است.

  • ناشناس

    چرا بعضی از مسئولان به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند؟
    تمامی مشکلات مردم و کشور به تحریم‌ها مربوط نمی‌شود.

  • ناشناس

    مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران را برکنار کنید 100 درصد عامل اصلی مشکلات کارکنان رسمی مخابرات و بازنشسته های شرکت مخابرات در سراسر کشور بوده است.

  • ناشناس

    دولت و مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند
    ارزش سهام عدالت 10 میلیون تومان است سالانه سود سهام عدالت را مبلغ بیش از 1 میلیون تومان واریز می کند ولی متاسفانه ارزش سهام اخابر کارکنان شرکت مخابرات ایران بیش از 300 الی 400 میلیون تومان بوده است سود سهام اخابر را در تاریخ 4 بهمن ماه سال 1401 را به مبلغ 500 الی 600 هزار تومان واریز کردند چرا؟

  • ناشناس

    مطالبات بازنشستگان شرکت مخابرات ایران را بپردازند

    بعد از گذشت یک سال از اجرای مصوبه افزایش حقوق‌ها از سوی دولت، هنوز این مصوبه برای بازنشستگان شرکت مخابرات ایران اعمال نشده و اعتراض و گلایه های آنان هم بی‌نتیجه بوده است. از دولت محترم درخواست می‌شود که برای پرداخت مطالبات این بازنشستگان علیرغم این‌که شرکت مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده است، اقدام کنند تا آنان هم بتوانند به حق و حقوق خود برسند.

    بازنشسته شرکت مخابرات ایران

  • ناشناس

    عملکرد و رفتار مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با کارکنان رسمی و هم بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور بی شرمانه بوده است.

  • ناشناس

    سازمان بورس خانه مردم را خراب کرده / مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند
    آشکار و علنی حق وحقوق مردم را در بورس پایمال و ضایح می کنند و متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است.

  • ناشناس

    مدعیان دروغین خدمت به مظلومان و بازنشستگان کجا هستند
    سوال اینجاست که پس چرا دولت رئیسی از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور ورود نمی کند و تاکنون سکوت اختیار کرده است.
    سوال اینجاست که پس چرا رئیس مجلس شورای اسلامی از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور ورود نمی کند و تاکنون سکوت اختیار کرده است.
    سوال اینجاست که پس چرا سازمان بازرسی کل کشور از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور ورود نمی کند و تاکنون سکوت اختیار کرده است.

  • ناشناس


    دیگر واقعی این دولت، خادم ملت است سوال اینجاست که پس چرا از سال 1400 تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور هیچ کاری و هیچ اقدامی نکرده است و فقط سکوت اختیار کرده است
    مدعیان دروغین خدمت به مظلومان و بازنشستگان کجا هستند
    سوال اینجاست که پس چرا دولت رئیسی از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور ورود نمی کند و تاکنون سکوت اختیار کرده است.
    سوال اینجاست که پس چرا رئیس مجلس شورای اسلامی از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور ورود نمی کند و تاکنون سکوت اختیار کرده است.
    سوال اینجاست که پس چرا سازمان بازرسی کل کشور از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور ورود نمی کند و تاکنون سکوت اختیار کرده است.

  • ناشناس

    قانون و عدالت را رعایت کنید کارگران سال ۱۴۰۱ چقدر عیدی می گیرند؟ ۸ میلیون الی ۱۲ میلیون! بازنشستگان وابسته به تامین اجتماعی و دولت سال ۱۴۰۱ چقدر عیدی می گیرند؟ ۱ میلیون ۸۰۰ هزارتومان!

  • ناشناس


    سفر رضا ربع پهلوی به سرزمین فلسطین اشغال شده و میگساری او در مجالس عیاشی غاصبان صهیونیست این سرزمین مقدس‌، بیش از آن که برای این عنصر مفلوک‌، اعتبار‌آفرین باشد یک فرصت تنفس برای نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در میان هیاهوها و اغتشاشات داخلی می‌توانست باشد تا بتواند چندروزی افکار عمومی را از تحولات و آشوب‌های داخلی به سمت دیگری هدایت کند ولی نه نتانیاهو از آن طرفی بست و نه نوه پخمه رضا پالانی!


  • ناشناس


    ۱۴۰۲/۰۲/۲۷ - ۰۷:۴۷
    آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط به خاطر حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی و هم منافع خودش منطقه را ترک نخواهد کرد

  • ناشناس

    1402/02/26 - 15:17
    و این در حالی است که متأسفانه کمیسیون اصل 90 مجلس از سال 1359 تاکنون هیچ کاری و هیچ اقدامی برای حل وفصل ایثارگران و... نکرده است چرا؟

  • ناشناس


    تیم اقتصادی رئیسی ضعیف و سردرگم است/ با هیاهو و شعار نمی‌شود کشور را مدیریت کرد
    دولت هیچ برنامه مشخصی برای حل مشکلات ندارد/ مجلس همه جور همکاری با رئیسی انجام داده است

  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران

    در سال 1394 از اداره کار و در 1396 از دیوان عدالت اداری شکایت و اعتراض کردم که متاسفانه به بهانه های مختلف شکایت و اعتراض بنده را رد کردند
    پول شبکاری بنده را از مهرماه سال 1389 الی آذر ماه سال 1391 متاسفانه در تاریخ 1397/04/25 واریز شده است چرا؟
    پول اضافه کاری بنده را از آبان ماه سال 1389 الی آذر ماه سال 1392 متاسفانه در تاریخ 1397/04/25 پرداخت شده است چرا؟ سوال اینجاست که آیا مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس خودشان بودند این بی قانونی و بی عدالتی تحمل می کردند و تحمل می کنند.
    بازنشسته مخابرات منطقه تهران

  • ناشناس

    چگونه است وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدون مدرک و بدون دلیل در رسانه های اعلام می کند حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 80 درصد افزایش یافته است.
    چگونه است وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدون مدرک و بدون دلیل در رسانه های اعلام می کند حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 90 درصد افزایش یافته است.
    چگونه است وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدون مدرک و بدون دلیل در رسانه های اعلام می کند حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 130 درصد افزایش یافته است.

  • ناشناس

    مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور در زمان دولت حسن روحانی ۱۰۰ برابر افزایش یافته است.
    مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور در زمان دولت سیدابراهیم رییسی ۲۰۰ برابر افزایش یافته است.

  • ناشناس

    هیچ‌کس در دولت تصمیم درستی نمی‌گیرد.
    هیچ‌کس در مجلس شورای اسلامی تصمیم درستی نمی‌گیرد.
    هیچ‌کس در کشورمان تصمیم درستی نمی‌گیرد.

  • ناشناس

    چه تفاوتی بین کارگر شاغل و بازنشسته وجود دارد که شاغل ۱۳-۱۲ میلیون تومان عیدی می‌گیرد ولی کارگر بازنشسته که مشکلاتش قطعا چند برابر شاغل است باید 1 میلیون و 800 هزار تومان بگیرد؟

  • ناشناس

    چه خبر از جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ؟
    امید ما بازنشستگان اول خداست وبعد کمیسیون اصل نود مجلس
    کی مطالبات ما بازنشستگان را میدهند !!!
    مطالبات رفاهیات از سال ۱۳۸۸ تا کنون
    حق جذب از سال ۱۳۸۸ تا کنون
    مطالبات درمانی از سال ۱۴۰۰ تاکنون
    سایر مطالبات بازنشستگان
    ما بازنشستگان حدود ۳۰۰ میلیون تومان از سال ۱۳۸۸ تاکنون طلب داریم.
    مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور ثابت کرده است که متاسفانه در کشور به اصطلاح اسلامی قانون و عدالت وجود ندارد.

  • ناشناس

    عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی باید به اندازه عیدی کارگران باشد

  • ناشناس

    دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس 100 درصد فقط عامل اصلی مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور هستند، نه تحریم های آمریکا و غرب

  • ناشناس

    دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند و سازمان تامین اجتماعی هم متاسفانه هر سال افزایش حقوق بازنستگان تامین اجتماعی را پایمال و ضایع می کند چرا؟
    افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امسال ۳۸ درصد رسما افزایش یافته است ولی متاسفانه از فروردین تا بهمن ماه ۱۴۰۱ تاکنون فقط ۲۰ درصد عمل و اجرا شده است چرا؟
    مواد غذایی، ۷۰ الی ۱۰۰ درصد گران تر از پارسال/ و این در حالی است که افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجنماعی رسما در رسانه های ۳۸ درصد اعلام کردند ولی متاسفانه از فروردین الی اسفند ماه سال ۱۴۰۱ فقط ۲۰ درصد عمل و اجرا کردند چرا؟
    جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی

  • ناشناس

    چرا دولت رئیسی قورباغه‌اش را قورت نمی‌دهد؟

  • اعتراض


    اگر این دولت، خادم ملت است که پس چرا از سال 1400 تاکنون هیچ کاری و هیچ اقدامی برای حل وفصل مشکلات کارکندان، کارگران، بازنشسته ها، مردم و کشور نکرده است چرا؟

  • ناشناس

    کمیسیون امنیت ملی مجلس متأسفانه هنوز هم از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و دوحه درس عبرت نگرفته است چرا؟
    کمیسیون امنیت ملی مجلس: به زودی مذاکرات احیای برجام از سر گرفته می‌شود/ و باز هم غلط و اشتباه است نتیجه مذاکره از سال 1392 تاکنون صفر!

  • ناشناس


    مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته ها، مردم و کشور از طریق مذاکرات احیای برحام حل نخواهد شد و حل نمی شود.
    مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه و... هم تاکنون به نفع مردم ایران و کشور ایران نبوده است.

  • ناشناس

    محمدرضا پهلوی درسال‌های آخر سلطنت سراسر دیکتاتوری‌اش گفت هر کس با نظام شاهنشاهی مخالف است باید از ایران برود! نماینده‌ حزب حاکم انگلیس هم اخیرا گفت که اگر موافق پادشاهی نیستید، باید از انگلیس بروید!! اما بشنوید از جمهوری اسلامی: زنان و دختران بی‌حجاب هم فرزندان این آب و خاک هستند ‌. هنرمندانی که از ‌اشتباه گذشته خودشان اظهار پشیمانی کنند می‌توانند به فعالیت خود ادامه ‌ دهند. حالا بفرمایید از نظر سلبریتی‌ها و وطن‌فروشان دیکتاتور کیست؟ جمهوری اسلامی یا انگلیس خبیث یا آن ملعون به درک واصل شده پهلوی؟!

  • ناشناس

    تمام اقشار جامعه با شروع سال افزایش حقوق دارند. قشر روحانیت به عنوان معلمان دینی و فرهنگی جامعه نیز در این جامعه زندگی می‌کند و مشکلات و مخارج مالی زیادی دارد. متاسفانه مسئولان مربوط اقدامی در جهت افزایش شهریه طلاب انجام نداده‌اند و فشارهای مالی شدیدی به این معلمان دلسوز جامعه وارد می‌آید. واقعا خانواده یک طلبه چه گناهی کرده که از اولیات و ضروریات یک زندگی معمولی محروم باشد.

  • ناشناس

    با گران شدن مسکن به داد مستأجران برسید، بازار بی‌حساب و کتاب اجاره ‌بهای مسکن را سامان‌دهید. اجاره‌خانه‌های سرسام‌آور را قانونمند و ضابطه‌مند کنید. کمر مستأجران زیر بار گرانی اجاره خانه شکسته است. خواهشمندیم به بحران اجاره مسکن رسیدگی شود.

  • ناشناس

    افزایش نرخ کرایه‌های حمل ونقل مسافر هر سال اعمال می‌شود و امری طبیعی است. اما چه شد که قرار است یک مرتبه از ۴۵ تا ۶۰ درصد افزایش قیمت اعمال شود؟

  • ناشناس

    رژیم کودک‌کش و جعلی در این چند روز درحملات شبانه به منازل مسکونی مردم مظلوم غزه چندین کودک را به شهادت رساند و هیچ رسانه جهانی سخنی از حقوق بشر دم نزد حال اگر پای یک کودک در کشوری مستقل از غرب خراشی برمی‌داشت بیا و تماشا کن حقوق بشر دیو صفتان غربی را که صدای نکره‌شان گوش فلک را کر می‌کرد!

  • ناشناس

    برخی از مقامات اروپا به جای اینکه در مقابله با تروریسم عزم راسخ خود را به نمایش بگذارند، با اتخاذ مواضع مداخله‌جویانه، به ترویج پدیده شوم تروریسم کمک می‌کنند. آن‌ها جمهوری اسلامی را به خاطر اعدام یک جنایتکار که 450نفر را به شهادت رسانده و مجروح نموده محکوم می‌کنند و در عین حال از رژیم جعلی و قرون وسطایی صهیونیستی که در برابرچشم جهانیان مردم مظلوم غزه را به خاک و خون می‌کشد و خانه و کاشانه این مردم مستضعف را تخریب می‌کند حمایت می‌نمایند.‌

  • ناشناس

    هرگاه شیطان بزرگ و ناتو برای جنگ‌های بی‌پایانشان‌، کشتار بی‌رحمانه‌شان و لشکر‌کشی مداومشان برای جمهوری‌های یوگسلاوی سابق، عراق‌، افغانستان‌، سوریه‌، لیبی و... و کمک‌های بی‌پایانشان به اوکراین و قتل‌عام میلیون‌ها انسان بی‌گناه و میلیون‌ها آواره، رفراندوم برگزار کردند به اصلاح‌طلبان بگویید پیشنهاد رفراندوم بدهند تا بررسی‌نماییم!

  • ناشناس

    استکبار جهانی وقتی از توطئه نظامی و سیاسی ناامید شد به سراغ بخش فرهنگی رفت و با راه‌اندازی 160 شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای فارسی‌زبان با فیلم‌های مستهجن و مخرب و هدفمند تا از این طریق بتواند در مبانی اعتقادی و اصول و ارزش‌های جوانان دگرگونی ایجاد کند. مسئولین فرهنگی جامعه طی سه دهه اخیر چه راهکارهایی برای تقابل با دشمن ارائه نموده‌اند؟

  • ناشناس

    فرانسه حمل قابلمه را ممنوع می‌کند‌، انگلیس در روز تاجگذاری شاهزاده حمل تخم‌مرغ را ممنوع می‌نماید و آمریکا حمل و استفاده از کوله پشتی در مدارس را! حال تصور کنید اگر یکی از این موارد در کشور ما رخ می‌داد غرب‌پرستان چه جنجالی می‌کردند.

  • ناشناس

    طرح حواله خودرو برای مادران به نفع دلالان تمام می‌شود

    دولت در اجرای طرح جوانی جمعیت برای بعضی از مادرانی که فرزندان بیشتری دارند، حواله خرید خودروهای داخلی به قیمت تمام شده را در نظر گرفته است که به دلیل عدم توانایی خرید این خودروها، دلالانی با پرداخت مبالغی بین ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان کدملی و سهمیه این مادران را با ترفندهایی می‌خرند تا از این راه به سودهای نامشروع و هنگفتی دست یابند که در عمل نه فقط به اجرای طرح فرزند‌آوری و جوانی جمعیت کشور کمک نمی‌کند. بلکه بازار سودجویی دیگری برای دلالان نظیر بازارهای ارز و سکه به وجود می‌آورد، از این‌رو ضرورت دارد که مسئولان ذی‌ربط برای تشویق مادران به فرزندآوری و جوانی جمعیت مشوق‌های بهتر و قابل اجراتری را در نظر بگیرند تا مادران معصوم قربانی مطامع دلالان سودجوی بازار خودرو نشوند.

  • ناشناس

    مهاجران غیرقانونی نان را به قیمت آزاد بخرند!

    یکی از روزنامه‌ها نوشته بود که حدود ۴ میلیون نفر افغانستانی در ایران به دلیل نداشتن کارت بانکی نمی‌توانند نان یارانه‌ای بخرند که باید گفت در اوضاع نامناسب معیشتی بسیاری از هموطنان‌مان، دولت الزام و تعهدی در مورد صدور کارت‌های بانکی برای کسانی که بیشترشان مهاجران غیرقانونی هستند، ندارد و ثانیاً اتباع خارجی یاد شده که اغلب درآمدهای خوبی هم دارند، می‌توانند نان مورد نیاز خود را از فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها به قیمت آزاد بخرند، حالا به تخلفات متعددی که بعضی از مهاجران افغان در ایران انجام می‌دهند، کاری نداریم!

  • ناشناس

    دستگاه دیپلماسی برای تامین حقابه ایران بیشتر بکوشد

    دولت با توجه به این که کشورمان ابرقدرت منطقه است، چرا اجازه می‌دهد گروه طالبان حاکم بر افغانستان از تامین حقابه ایران خودداری کند و با خشکاندن رودخانه هیرمند و تالاب هامون سبب مشکلات بسیاری برای هموطنان عزیزمان در شمال استان سیستان‌و‌بلوچستان شود؟ از دستگاه دیپلماسی کشور انتظار می‌رود که در‌این‌باره اقدام‌های قاطعانه‌تری را اجرا کنند.

  • ناشناس

    این بگو مگوها بی‌اعتمادی مردم را به همراه می‌آورد

    بگومگوهایی میان شماری از نمایندگان مجلس و دولتمردان درباره خودروهای لوکس خارجی در شأن برگزیدگان ملت نیست و این‌که گفته می‌شود این تخلف در دولت قبلی اتفاق افتاده است هم نه فقط مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه موجب بی‌اعتمادی مردم می‌شود، ضمن آن‌که برای من و پسرم که تاکنون ۲۴ بار در قرعه‌کشی خودروهای ساخت داخل ثبت‌نام کرده‌ایم، اما برنده نشده‌ایم سوال‌براانگیز است!

  • ناشناس

    معلمی که از دانش‌آموز متخلف انسانی خدمتگزار ساخت

    دانش‌آموزی زیر ورقه امتحانی‌اش چاقویی گذاشته بود تا با ترساندن معلم بتواند تقلب کند، که معلم به او گفت حیف نیست جوان برومند و توانایی مثل تو برای قبولی در یک امتحان، چنین کار زشتی را انجام دهد؟ از چاقو باید برای کارهای درست و انسانی استفاده شود. آن جوان بسیار شرمنده شد و دیگر این کار را نکرد و آن‌قدر درس خواند تا توانست به عنوان تکنسین اتاق عمل فارغ‌التحصیل و مشغول به کار شود و اکنون هر وقت که با تیغ نقطه‌ای از بدن بیمار بیهوش را می‌شکافد تا پزشک او را جراحی کند، به یاد معلم عزیزش می‌افتد و او را دعا می‌کند، چرا که نشان داد رفتار یک معلم دلسوز و مهربان و کارآزموده چگونه می‌تواند از یک دانش‌آموز خلافکار، انسانی خدمتگزار برای مردم ایران بسازد.

  • ناشناس

    چرا به خانواده‌های ۳ نفره به بالا خانه اجاره نمی‌دهند؟
    خانه‌ام را به دلیل مشارکت در ساخت یک مجتمع مسکونی قرار است تخلیه و به صورت موقت واحد آپارتمانی را اجاره کنم، از حدود ۲۰ روز پیش به هر بنگاه املاک که می‌روم به ما که خانواده‌‌ای ۴ نفره هستیم خانه‌ای را اجاره نمی‌دهند و می‌گویند اجاره مسکن به خانواده‌های بیش از ۳ نفره امکان‌نپذیر نیست که پاسخ می‌دهم آیا باید یکی از فرزندانم را کنار بگذارم، تا ۳ نفره شویم و بتوانیم خانه‌ای را اجاره کنیم؟! در شرایطی که دولت خانواده‌ها را به فرزندآوری تشویق می‌کند، این چه بساطی است که بنگاه‌های املاک با تحریک مالکان منازل به راه‌ انداخته‌اند و چرا اتحادیه مربوط و دولت مانع از چنین زورگویی و اجحاف‌هایی در حق مستاجران نمی‌شوند؟

  • ناشناس

    تلفن‌‌های وزارت راه و شهرسازی پاسخگو نیست

    به عنوان یکی از اعضای خانه سینما در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردم که اعلام شد چون پیش از این صاحب‌خانه بوده‌ام، مشمول بند «ج» می‌شوم و از این‌رو نمی‌توانم از تسهیلات مسکن یاد شده استفاده کنم، اما چون تاکنون مستاجر بوده‌ام. برای بیان اعتراض خود به ۵ شماره‌ای که وزارت مسکن و شهرسازی در اینترنت به این کار اختصاص داده است، مراجعه کردم، اما هیچیک از شماره‌‌های اعلام شده پاسخگو نبود و از سامانه ۱۱۱ ارتباط مردم با دولت هم نتیجه‌ای نگرفتم، و نمی‌دانم که خدمات دولت به مردم چرا این‌گونه ناقص و با مشکلاتی ارائه می‌شود؟

  • ناشناس

    حضور پرشمار افغان‌ها امنیت سرآسیاب را به خطر انداخته است

    حضور پرتعداد اتباع غیرمجاز افغانستانی در سرآسیاب شهرستان ملارد شهریار برای اهالی این شهر مشکلات متعددی ایجاد کرده و امنیت آنان را به خطر انداخته و این در شرایطی است که پلیس متاسفانه در این منطقه حضور چشمگیری ندارد و در شرایطی که هنوز بسیاری از کودکان هموطن سیستان‌و‌بلوچستانی ما یا مدرسه ندارند و یا در مدارس کپری درس می‌خوانند، ساخت این تعداد مدرسه برای فرزندان مهاجران غیرقانونی در کشورمان چه توجیهی دارد؟ ضمن‌ آن‌که قاچاقچیان انسان هر روز عده‌ای اتباع افغان را به سرآسیاب می‌آورند و با اینکار بر تضادهای فرهنگی در این منطقه می‌افزایند.

  • حرف دل همه مظلومان




    اگر مسلمان، دین اسلام وقرآن را قبول دارید نباید حق وحقوق کارکنان، بازنشسته ها پایمال و ضایع کنند
    بانک‌ها به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند
    امکان پرداخت وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی از سال بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در بانک‌ها فراهم نشده است چرا؟
    و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
    تاکنون در این مورد اقدامی نشده است.
    از جناب آقای سیدابراهیم رئیسی تقاضا می‌شود که برای حل این مورد اقدامات لازم را انجام دهد.
    در کشورمان باید دادگاه ویژه تشکیل شود مسئولین، مدیران و نمایندگان مجلس را به خاطر کم کاری و بی توجهی به مشکلات کامندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور محاکمه شوند
    ما دیگر حرف شعار و سخنرانی نیاز نداریم
    باید به حق و حقوق کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم را بررسی و رسیدگی کنید و هم باید قانون و عدالت را رعایت، عمل و اجرا کنید.












  • ناشناس


    کمک و حمایت همه جانبه ایران به افغانستان از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است

اخبار