ناصر ایمانی در گفت و گو با تیتر کوتاه:

هرسال یک وزیر آموزش و پرورش عوض می شود

 هرسال یک وزیر آموزش و پرورش عوض می شود

یک فعال سیاسی اظهار کرد: امروز وزارت آموزش و پرورش دچار آسیب است. رهبری چند روز پیش از این همه تغییر در وزارت آموزش و پرورش گلایه کردند و فرمودند در طول ده سال گذشته تقریبا هر سال یک بار مدیر این وزارتخانه عوض شده است و این وضعیت اصلا خوب نیست حدود یک ماه و نیم است که ما وزیر آموزش و پرورش نداریم.

ناصر ایمانی، فعال سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تیتر کوتاه در رابطه با تعلل دولت برای معرفی وزرا پس از استیضاح های اخیر اظهار کرد: در این شرایط باید تسریع در معرفی وزیر توسط رییس جمهور صورت بگیرد. در مرتبه قبلی چند ماه برای وزارت رفاه معطل ماندیم شاید بیش از 4 ماه طول کشید و این به وزارتخانه آسیب می زند. امروز وزارت آموزش و پرورش دچار آسیب است. رهبری چند روز پیش از این همه تغییر در وزارت آموزش و پرورش گلایه کردند و فرمودند در طول ده سال گذشته تقریبا هر سال یک بار مدیر این وزارتخانه عوض شده است و این وضعیت اصلا خوب نیست حدود یک ماه و نیم است که ما وزیر آموزش و پرورش نداریم. چرا؟ اگر به هر دلیلی وزیر کنار می رود، حال یا با استیضاح و یا با استعفا یا عزل یا هر چیزی، ظرف چند روز باید یک وزیر بگذارند و آموزش و پرورش را از این وضعیت در بیاورند.

وی افزود: امروز وضعیت وزارت جهاد و کشاورزی هم نامطلوب است و  نزدیک به دو الی  سه هفته است که این وزارت وزیر ندارد. اگر می خواهند وزیری پیدا کنند این کار در طول دو سه روز انجام می شود. همینطور وزارت صنعت، معدن و تجارت که البته به دلیل بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی معطلی هایی در این خصوص وجود دارد تا تکلیف این وزارت خانه معلوم شود و در آن صورت هم شاید دولت مجبور به معرفی دو وزیر شود. به چه دلیلی اینچنین در خصوص معرفی وزیر دچار تعلل شده اند؟

او هم چنین با اشاره به التهاباتی که در ماه های پیشین کشور از آنها گذر کرد، ادامه داد: دولت باید سریعا مسائلی که مردم روی آن حساس شده اند سامان بدهد، در خصوص التهابات اخیر هم به نظر من برخورد هایی غیر فرهنگی که امروز در مورد حجاب انجام می گیرد و برخورد های فیزیکی و تذکری و منع کردن و یا ایجاد محدودیت ؛ صلاح نیست و این رویه نباید توسط مسئولان ذی ربط ادامه داده شود، باید اجازه داد این مسائل در طول زمان و با پیگیری و اقدامات فرهنگی دیگر حل شود هر گونه برخورد روش معکوس خواهد داد .

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ب

    هیچ مدیری که از مافوق خود بترسد موفق نیست اگر برای رضای خدا وبنده کار کند درسته اگر برای مافوقش کار کند ، برای میزه

اخبار