اعتراف مکنزی درمورد قدرت موشکی ایران!

اعتراف مکنزی درمورد قدرت موشکی ایران!

فرمانده سابق سنتکام با اشاره به پیشرفت های ایران در برنامه پهپادی و موشکی اذعان کرد که آمریکا و هم پیمانان منطقه ای آن از ایران در این زمینه عقب ماندند.

به گزارش تیتر کوتاه، ژنرال مکنزی، فرمانده پیشین سنتکام در سمیناری سیاسی در مورد قدرت پهپادی ایران که در اندیشکده واشنگتن برگزار شد تاکید کرد که طی ده سال گذشته ایران ذخیره پهپادی، موشک‌های کروز و موشک های بالستیک خود را گسترش داده است.

وی گفت که ایران در این زمینه بر کشورهای همجوار خود برتری یافته است و قدرت انجام حملات علیه آن‌ها را دارد.

مکنزی خاطرنشان کرد که ایران اکنون به وسیله پهپاد می تواند سامانه های راداری دشمن خود را نابود کند و آمریکا و هم پیمانان منطقه ای خود در قدرت دفاعی علیه پهپادهای ایرانی عقب مانده‌اند.

فرمانده پیشین سنتکام با اشاره به اینکه دیگر در منطقه جنگ های سنتی و استفاده از تانک و نیروهای پیاده وجود نخواهد داشت، تاکید کرد: من شخصا به ایرانی ها و برنامه پهپادی، موشک های کروز و موشک های بالستیک آن ها احترام زیادی قائل هستم و آن ها در ده سال گذشته بهای زیادی در راستای ساخت این سامانه ها دادند.

وی گفت: به نظر من قدرت پهپادی و موشکی ایران مهم ترین نقطه قوت ارتش این کشور هستند و ایرانی ها به اندازه برنامه هسته ای و شاید بیشتر به این موضوع اهمیت می دهند.

مکنزی تاکید کرد که برنامه هسته ای یک قدرت محتمل در آینده است اما ایران اگر بخواهد می تواند از طریق برنامه موشکی و پهپادی دشمنان خود در منطقه را آزار دهد.

پیش از این اسحاق بریک، ژنرال نیروی ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی با اشاره به افزایش توان موشکی ایران خاطرنشان کرد که تهدیدات ایران علیه اسرائیل امروز بسیار خطرناکتر از قبل شده است و می‌توان گفت که قدرت تهدید ایران نسبت به سال ۲۰۰۹ میلادی صدها برابر شده است و این کشور می‌تواند سرزمین‌های اشغالی را با موشک‌های دوربرد مورد هدف قرار دهد.

این ژنرال اسرائیلی گفت که حملات موشکی ایران می‌تواند خسارت‌های سنگینی به ما وارد کند و ما را سال ها به عقب برگرداند.

وی گفت که کابینه‌های مختلف رژیم صهیونیستی به تهدیدات توخالی علیه ایران عادت کرده‌اند و همین مساله ایران را به غنی سازی ۹۰ درصدی و نزدیک شدن به ساخت بمب هسته‌ای رسانده است.

بریک تاکید کرد که اسرائیل به سگی تبدیل شده است که پارس می‌کند اما گاز نمی گیرد.

وی گفت که اگر تل آویو تصمیم به حمله علیه برنامه هسته‌ای ایران بگیرد باید پاسخ ایران را جدی بگیرد زیرا در این صورت روزانه هزاران موشک به سرزمین های اشغالی شلیک خواهد شد و این امر ویرانی کامل برای ما به دنبال خواهد داشت.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    طوفان گرد و خاک در آمریکا 6 کشته و 37 مجروح برجا گذاشت+عکس

اخبار