مسئله کشور حجاب نیست؛ حاشیه پردازی نکنیم!

حسین کنعانی مقدم - فعال سیاسی

مسئله کشور حجاب نیست؛ حاشیه پردازی نکنیم!

کشور نیازمند امنیت و آرامش و آماده شدن برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه است. فضای کشور باید به سمت همدلی و همبستگی و هم افزایی بین قوا برود. با توجه به اینکه ما در مقابله با اقدامات دشمن در جنگی ترکیبی قرار داریم؛ بخش عمده جنگ روانی و جنگ اطلاعاتی است.

دشمن ممکن است هر لحظه به بهانه های مختلف به دنبال ایجاد اغتشاش و آشوب باشد و نباید به دشمن بهانه ای داد. قطعا توقع مردم از مسئولین این است که در عین حال که امنیت برقرار می کنند ؛ آرامش و فضایی سالم را برای محیط زیست انسانی ما فراهم می کنند، به قانون عمل کنند و در مقابله با فساد به هر گونه و هر شکلی همانطور که رهبری هم فرموده اند با جدیت برخورد کنند. این اژدهای هفت سر با هر کدام از سرهایش در یک موضوعی فساد دارد. فساد اجتماعی و اخلاقی و اقتصادی و فرهنگی و سیاسی و ... انواع و اقسام روش ها استفاده می شود و توقع مردم این است که نظام در برابر اژدهای هفت سر به دنبال انتخاب راهکار های مناسب باشد. شاید ریشه این اژدهای هفت سر در ساختار اجرایی کشور باشد.

گشت ارشاد را آزمودیم و آزموده را آزمودن خطاست. روش های غلطی که نتیجه اش را دیده ایم و قطعا این شیوه ها راه گشا نیست باید با رفع اشکال و با اصلاح قوانین و مقررات در مقابل مفاسد مبارزه کنیم. قطعا مردم ما نیازمند این هستند که گشت مبارزه با فساد در کشور و به خصوص در ادارات و سازمان های دولتی شکل بگیرد تا ریشه فساد در کشور خشک شود یکی از مظاهر فساد بحث نافرمانی مدنی در خصوص مساله حجاب است.

 ما باید گشت مبارزه با فساد راه بیاندازیم و اداره به اداره و سازمان به سازمان ورود پیدا کنند و با این اژدهای هفت سر مبارزه کنند. اگر فکر کنیم مساله اصلی حجاب است در حقیقت حاشیه بر اصل ساخته ایم.

 دولت و شخص آقای رییسی به دنبال مبارزه با فساد هستند شعار آن را می دهند ولی باید در عمل ببینیم نتیجه آن چیست. اگر برنامه نداشته باشیم و برنامه های مشخصی در این خصوص نداشته باشیم قطعا این موضوع تنها در حد شعار باقی می ماند.

حسین کنعانی مقدم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها