اعتراف رسمی رژیم صهیونیستی به ترور شهید مغنیه، حاج قاسم و فخری زاده

اعتراف رسمی رژیم صهیونیستی به ترور شهید مغنیه، حاج قاسم و فخری زاده

برای نخستین بار یک مقام عالی امنیتی رژیم صهیونیستی بطور رسمی و در یک برنامه زنده تلویزیونی به ترور شهید مغنیه ، حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده اعتراف کرد.

به گزارش تیتر کوتاه، تزاخی هانگبی، رئیس شورای امنیت ملی اسرائیل در برنامه زنده جمعه شب، در کانال 12 رسما ترور شهید سلیمانی، شهید فخری زاده و شهید مغنیه رو به اسرائیل نسبت داد، مستندی که برای دوستان دیپلمات و حقوق بین الملل می تواند قابل استفاده باشد.

 توئیت خبرنگار اسرائیلی به شرح ذیل است:

رئیس شورای امنیت ملی در استودیوی جمعه مسئولیت یک سری اقداماتی را که اسرائیل هنوز رسماً مسئولیت آنها را بر عهده نگرفته است، بر عهده گرفت: دست داشتن در ترور سلیمانی و ترور فخری زاده و مغنیه.

 در حالی که نشریات بی شماری پیش از این این اقدامات را به اسرائیل نسبت داده اند، اما این بار به صورت رسمی توسط یک مقام رسمی اسرائیل گفته شد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    اردوغان: آمریکا هنوز از تروریست‌ها حمایت می‌کند
    ائتلاف آمریکایی از تروریست‌ها حمایت می‌کند
    اردوغان:اروپا از تروریست‌ها حمایت می‌کند
    اردوغان: فرانسه از تروریست‌ها حمایت می‌کند

  • ناشناس

    اردوغان دستانش به خون ملت‌های منطقه آلوده است
    دستان رئیس‌جمهوری این کشور و همراهانش به خون ملت‌های ترکیه و سوریه و دیگر ملت‌های منطقه آلوده هستند.
    اردوغان مسئول خونریزی نه تنها در ترکیه است بلکه وی با حمایت‌های همه جانبه نظامی و مالی از گروه‌های تروریستی در سوریه از جمله داعش و جبهه النصره، همچنین مسئول کشتار ملت سوریه است.
    اردوغان با هدف ایجاد فتنه، در سوریه مداخله آشکار و از گروه‌های تروریستی حمایت کرد. همین امر خطر بسیار بزرگی برای منطقه و همچنین ترکیه است چرا که باعث ایجاد دشمنی‌های جدی بین مسلمانان می‌شود.

اخبار