زمان افتتاح بیمارستان غدیر مشخص شد + فیلم

بیمارستان غدیر ۸۲۱ تخت، ۶۸ تخت اورژانس و ۲۴ اتاق عمل دارد و زیرمجموعه مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش است.

حجم ویدیو: ۵.۳۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۵۷ دانلود ویدیو

دومین کلان بیمارستان کشور با نام «غدیر» مرکز جامع درمانی بزرگی است که در ۱۳ طبقه و در قالب ۸۲۱ تخت پذیرای بیماران از اقصی نقاط کشور است و داشتن باند فرود بالگرد و اورژانس هوایی، برای امدادرسانی در هنگام بروز حوادث مختلف، از ویژگی‌های منحصربه فرد و بارز این مجموعه درمانی است.

مجموعه درمانی و کلان بیمارستان غدیر به گفته سید بوژیا شجاعی، رئیس بیمارستان شهدای تجریش دارای ۱۳ طبقه با ۶۲ هزار متر مربع است.این بیمارستان دارای ۸۲۱ تخت بیمار است که به مجموعه ۳۸۰ تخت بیمارستان شهدای تجریش اضافه شده است.از مجموعه آموزشی، درمانی شهدای تجریش است و قرار است از این به بعد بیمارستان غدیر پذیرای بیماران مختلف از شهرهای گوناگون کشور باشد.

بیمارستان غدیردارای ۱۳۶ تخت مراقبت ویژه است. همچنین به پیشرفته‌ترین تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی تجهیز شده و مهم‌ترین ویژگی خاص این بیمارستان داشتن پد یا باند فرود آمدن بالگرد برای مواقع بحرانی و بروز حوادث مختلف است.

همچنین این بیمارستان به عنوان سانتر یا مرکز اصلی تروما(حوادث) و جراحی مغز و اعصاب بوده و از شهرهای مختلف استان تهران و کشور به ویژه غرب کشور پذیرای بیماران است.خدمات در این بیمارستان پیشرفته تحت پوشش بیم‌های پایه و با تعرفه‌های دولتی ارائه می‌شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها