بهترین سایت خرید لباس مردانه را بشناسید! ۴ سایت لباس مردانه

بهترین سایت های خرید لباس چیست؟ معرفی بهترین سایت های خرید لباس زنانه و سایت های معتبر خرید لباس مردانه + مهم ترین ویژگی ها که باید از آن ها بدانید!

بهترین سایت خرید لباس مردانه را بشناسید! 4 سایت لباس مردانه

به گزارش تیترکوتاه؛ به مرور زمان و با فراهم کردن بستر مناسب برای خرید، کاربران زیادی به سمت خرید سایت های خرید لباس سوق پیدا کرده اند. با توجه به زیاد شدن فروشگاه‌های اینترنتی پوشاک، تشخیص بهترین سایت خرید لباس به راحتی ممکن نیست. اگر تا به حال از سایت های فروش لباس، خرید نکردید یا اطلاعات کاملی از این مجموعه ها ندارید، همراه ما باشید تا در این مطلب شما را با بهترین سایت‌های خرید لباس مردانه و زنانه آشنا کنیم.

بهترین سایت خرید لباس مردانه

قطعا اگر از افراد مختلف خواسته شود تا بهترین سایت های خرید لباس را معرفی کنند، هر یک با توجه به تجربه و نظر خود انتخاب های گوناگونی خواهند داشت. در حال حاضر، با وجود بسیاری از سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین برای خرید لباس مردانه، تعیین بهترین سایت های خرید لباس مردانه کمی سخت است. با این حال ما سعی کردیم با در نظر گرفتن برخی ویژگی ها مثل استفاده از تصاویر با کیفیت در سایت، هزینه ارسال، امکان مرجوعی و… سایت های معتبر خرید لباس را به شما معرفی کنیم.

1- دیجی استایل

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل یکی از بهترین سایت های خرید لباس ایران است. در این سایت که زیر مجموعه فروشگاه دیجی کالا نیز هست، انواع محصولات مثل: پوشاک مردانه، پوشاک زنانه، لباس های بچه گانه و اکسسوری های مختلف موجود می باشد.

یکی از دلایلی که این سایت خرید لباس با استقبال خوبی روبرو شده، تنوع قیمت محصولات و پشتیبانی مناسب است. شما در این فروشگاه می توانید محصول مورد نظر خود را از برندهای مختلف تهیه کنید. در دیجی استایل برندهای ایرانی مشهوری نظیر چرم مشهد، درسا، شیفر، مارال چرم، بادی اسپینر، ال سی من، پاتن جامه، کیکی رایکی، نیکتا و ... برندهای خارجی نظیر دیور (Dior)، آندر آرمور (Under Armour)، اسکچرز (Skechers)، ریباک (Reebok)، ال سی وایکیکی (LC Waikiki) و... موجود است.

 از مهم ترین ویژگی های دیجی استایل، میشود به خدمات پس از فروش آن اشاره کرد که باعث می شود که مشتریان بتوانند با خیال آسوده تری از این سایت خرید کنند. گفتنی است علاوه بر سایت می‌توانید از طریق اپلیکیشن digistyle نیز از این مجموعه خرید کنید.

2- بانی مد

فروشگاه بانی مد یکی دیگر از مشهورترین و بهترین سایت های فروش لباس است که فعالیت خود را در زمینه پوشاک و عرضه لباس به صورت تخصصی از سال ۱۳۹۳ شروع کرد. بانی مد با همکاری بیشتر از 700 برند، توانسته تجربه‌ای دلپذیر از خرید آنلاین لباس برای مخاطبان خود رقم بزند.

بانی مد

در این فروشگاه نیز به انواع مختلفی از دسته بندی های مختلف پوشاک، اکسسوری، محصولات سلامت و زیبایی و… وجود دارد به طوری که شما را از سر زدن به هر فروشگاه اینترنتی دیگری بی نیاز می کند.

 از ویژگی‌های مثبت بانی‌مد این است که شما می‌توانید با توجه به شرایط بازگشت کالا تا 7 روز محصول خریداری‌شده را تعویض یا به این فروشگاه بازگردانید. همچنین این سایت در ایام مختلف سال کمپین ها و طرح های جذابی در نظر می گیرد که پیشنهاد می کنیم حتما آن را دنبال کنید.

انتخاب محصول در این سایت ساده است: دسته لباس موردنظر خود را انتخاب کنید و با استفاده از فیلترهای موجود (شامل رنگ، سایز، برند و قیمت)، نتایج را براساس سلیقۀ خود شخصی‌سازی نمایید.

به مانند دیجی استایل، علاوه‌بر وب‌سایت، میتوانید از طریق اپلیکیشن بانی‌مد نیز محصول موردنظرتان را سفارش دهید.

3- شیکسون 

فروشگاه اینترنتی شیکسون، سبد متنوعی از لباس‌های مردانه و زنانه برندهای مختلف در بازار را به کاربران خود عرضه می کند. این فروشگاه به روز‌ترین و جدیدترین محصولات این عرصه را با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه می‌دهد تنوع قیمت یکی از ویژگی‌های درخورتوجه شیکسون است. شما با خرید از منوی «زیر قیمت بازار» می توانید از تخفیف ویژه ای که برای محصولات مختلف در نظر گرفته شد بهره مند شوید. 

شیکسون با داشتن نمایندگی در بیش از 30 شهر کشور امکان ارسال محصولات در کمترین زمان ممکن را دارد و تمامی خدمات بسته‌بندی و ارسال سفارشات بالای یک میلیون تومان به صورت رایگان ارائه می‌شود .

4- مدیسه

مدیسه

چهارمین سایتی که در لیست قرار می دهیم، مدیسه است. مدیسه یک خرده‌فروشی اینترنتی است که  فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده و تقریبا تمام اجناس موردنیاز شما را می‌فروشد، اما عمده فعالیت این فروشگاه در زمینه پوشاک است.این فروشگاه علاوه بر لباس، محصولات دیگری مانند پت شاپ، ادکلن و عطر، لوازم خانگی لوازم الکتریکی و… را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

به مانند گزینه های قبلی، مدیسه نیز در سایت خود به  7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل بودن کالا در این فروشگاه اینترنتی اشاره کرده.

5- زاگرس پوش

آخرین سایتی که به عنوان بهترین سایت خرید لباس مردانه به شما معرفی می کنیم، بر خلاف سایر مجموعه های معرفی شده، خود یک برند لباس است و شما در این فروشگاه اینترنتی میتوانید انواع پوشاک مردانه و زنانه زاگرس پوش را خریداری کنید.

شرکت زاگرس پوش بیش از دو دهه است که در حوزه تولید پوشاک فعالیت می‌کند. این برند در گروه آقایان: انواع کت شلوار ، پیراهن ، شلوار ، کت تک و ... و در گروه بانوان: انواع مانتو، شلوار ، شومیز و ... را به فروش می رساند.

یکی از مواردی که کاربران هنگام خرید اینترنتی با آن رو به رو هستند، موضوع هزینه ارسال است. زاگرس پوش با ارائه خدماتی متفاوت امکان ارسال رایگان را برای تمامی سفارش‌های خود دارد.

زاگرس پوش علاوه بر فروش اینترنتی دارای شعب فعال در تهران و شهرهای دیگر مثل: یزد، ایلام، اراک، اهواز و... نیز می‌باشد، که شما با مراجعه به سایت آن می‌توانید به آدرس شعب فعال دسترسی داشته باشید.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی سایت های معتبر خرید اینترنتی لباس پرداختیم. امیدواریم اطلاعاتی که در مورد بهترین سایت خرید لباس به شما ارائه شد، برایتان مفید بوده باشد. در پایان از شما میخواهیم تا اگر تجربه خرید از این سایت ها را دارید آن را با ما در میان بگذارید.

منبع:

https://blog.gerad.ir/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3/

‍‍ انتهای پیام/

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها