بازار مسکن | مسکن | قیمت مسکن | معاملات مسکن

۱۳۰۰ مشاور املاک متخلف نقره داغ شدند / بازار مسکن به آرامش می رسد؟

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: ۱۳۰۰ مشاور املاک متخلف در تهران شناسایی و بخش زیادی از آنها پلمب شده اند.

۱۳۰۰ مشاور املاک متخلف نقره داغ شدند / بازار مسکن به آرامش می رسد؟

تخلفات مشاوران املاک می‌تواند تأثیر پاسخگویی بازار مسکن را تحت تاثیر قرار دهد. در صورتی که مشاوران املاک در فعالیت‌های خود تخلف کنند، می‌تواند باعث کاهش اعتماد به بازاریابی مسکن در جامعه شود. این امر ممکن است به دلیل فروش مسکن در قیمت بالاتر به مشتریان، دروغ درباره ویژگی‌های ملک و یا نادرستی در اظهارنظرها و مشاوره‌ها صورت گیرد. همچنین استفاده از تبلیغات دروغین در پرچمداری با دیگر مسئله‌هایی است که می‌تواند بازتاب منفی داشته باشد. در نتیجه، تخلفات مشاوران املاک می‌تواند تاثیر زیادی بر بازار مسکن بنویسد و از رشد سالم این صنعت جلوگیری کند. بنابراین، لازم است که از سوی دولت و سازمان‌های مرتبط تلاشی جهت کنترل و کاهش تخلفات مشاوران املاک صورت گیرد تا اعتماد به بازار مسکن برای مشتریان و نوآوران حفظ شود.

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در این خصوص  گفت: ۱۳۰۰ مشاور املاک متخلف در تهران شناسایی شده و در حال حاضر روند نظارت بر فعالیت های مشاوران املاک در حال پیگیری است و تمامی مشاوران املاک متخلف از طریق پلمب مغازه نقره داغ می شوند

وی افزود: در حال حاضر نظارت ها در این بخش ادامه دارد و همین بازرسی ها و نظارت ها خود باعث شده که میزان رشد قیمت مسکن در تهران کاهش و کنترل شود. 

جنتی توضیح داد: به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم تخلف ها در مشاوران املاک تهران ادامه داشته باشد و با تمامی افرادی معامله گرانی که نرخ های کمیسیون بالا دریافت کرده و یا کد رهگیری ارائه نمی  دهند برخورد خواهد شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر