استقرار یک هزار و ۷۵۰ دستگاه ناوگان برای خروج زائران از مشهد

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اعلام جابه‌جایی ۱۹۰ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای از مشهد به سایر شهرها از استقرار یک هزار و ۷۵۰ دستگاه ناوگان برای بازگشت مسافران از مشهد خبر داد.

استقرار یک هزار و ۷۵۰ دستگاه ناوگان برای خروج زائران از مشهد

داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: از ابتدای طرح جابه‌جایی زائران حرم رضوی تا روز گذشته نزدیک به ۱۹۰ هزار نفر توسط ۱۲ هزار سرویس جاده‌ای از مشهدالرضا به مقاصد خود جابه جا شدند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: از ساعت صفر بامداد روز شنبه ۲۵ شهریور تا بعد از ظهر، یکهزار و ۸۵۰ دستگاه سرویس به جابه‌جایی مسافران اقدام کرد که ۵۰ درصد آنها اتوبوس و مابقی نیز ون، میدل باس، مینی‌بوس و ناوگان سواری عمومی بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: پیش‌بینی می‌شود تا ظهر روز یکشنبه اوج خروج زائران از مشهد انجام شود. بنابراین در حدود یک هزار و ۷۵۰ دستگاه ناوگان در مشهد مستقر شده است تا بازگشت زائران با سهولت انجام شود.

امانی تصریح کرد: مردم قبل از حضور در پایانه از طریق سامانه‌های پیش فروش بلیت، اقدامات لازم جهت خرید بلیت را انجام دهند.

وی افزود: تا کنون بلیت ۲هزار سرویس حمل‌ونقل جاده‌ای به فروش رسیده و زائرانی که به پایانه مراجعه می‌کنند عموما از قبل بلیت خود را زرو کرده‌اند و تعدادی نیز زائرانی هستند که بلیت ندارند.

به گزارش سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، امانی از زائرانی که با خودرو شخصی به مشهد سفر کرده‌اند خواست تا بدون هیچ عجله و شتابی به مقصد بازگردند و پیش از حرکت اطلاعات ترافیکی را از طریق سایت جامع ۱۴۱ سازمان راهداری دریافت کنند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر